suricates

suricates

divendres, 3 d’abril del 2020

Tercera setmana!!!

Bon dia Suricates!!!!

Ostres tu, ja ha passat una altra setmana... Com passa el temps de ràpid, oi?

Carles segur que molts dels nois i noies de la classe deuen haver crescut un pam, no creus?

Apa! Mira que ets exagerada... tot i que pensant-ho bé, si no cuiden el seu exercici i la seva dieta potser sí que el creixeran si, però d'ample...



Bé, nois i noies, fora bromes, acabem la nostra tercera setmana de confinament, us tornem a encoratjar a seguir treballant des de casa com ho esteu fent i a mantenir-vos ferms en el nostre propòsit de no sortir de casa, cada dia que passem així és un dia menys que ens queda per retrobar-nos, tant de bo sigui aviat.

Cuideu la vostra salut, manteniu rutines, i com us dèiem a dalt cuideu alimentació i exercici, són fonamentals per mantenir l'estat de salut!!!



Aquesta setmana ens acomiadem recordant-vos que al marge dret us hem posat un seguit d'enllaços amb propostes de diferents matèries perquè a qui li vingui de gust vagi fent, moltes són propostes lúdiques per revisar continguts, esperem que us agradin.

D'altra banda, recordar-vos que la setmana vinent us esperem amb un munt de noves propostes, no us despisteu!

Que passeu un bon cap de setmana!!!
Carles i Noelia

21 comentaris:

  1. Teniu rao Noelia i Carles el temps passa volant.
    Es impresionant.
    Molts petons,
    Júlia Daví Vilar 😘😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aina Amposta😜😜😜3 d’abril del 2020, a les 10:51

      Tens rao Julia ja han passat 3 setmanes i sembla que va ser ahir😮😮😮😧😧
      Aina Amposta

      Elimina
  2. Jo estic amb la Julia i parlant de cuidar la salut,estic saltant ada dia a la corda.ERIC

    ResponElimina
  3. El temps passa molt ràpid.
    Espero que no s'allargui molt el confinament a casa.
    Cuideu-vos molt

    ResponElimina
  4. Jo tampoc vui que s'allargui, vull estar amb amics i amigues.
    😭😭😭

    ResponElimina
  5. jo tots els dies faig rutines de gimnastica i m´ho passo molt be. bon cap de setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Siena! Quines ganes de veure't fent gimnàstica!
      Carles

      Elimina
  6. hola com asteu jo be espero que vosaltres tambe.feliça semana

    ResponElimina
  7. Nosaltred cada dia fem esport acasa basket o futbol. Xavi

    ResponElimina
  8. Es veritat el temps passa molt ràpid!! Molts petonets 😘😘😘

    ResponElimina
  9. Jo també creo que el temps pasa molt rapid i també tinc moltes ganes de veure-os a Tote i totes!!!

    ResponElimina