suricates

suricates

dilluns, 20 d’abril del 2020

SCIENCE - MONDAY 20th APRIL

Hello Suricates,
It's Science time!
Hope you are all doing well. This time we are going to watch a video about the ROMAN HOUSES.


TASK:
  1. Watch the video. 
  2. Design your own Roman House with beautiful colours. (Heu de crear i disenyar la vostra casa Romana, l'heu de pintar xul.la)
  3. Write the names of the different parts of your Roman house.  (Heu d'escriure els noms de les diferents parts de la vostra casa Romana)
  4. Send a photo of your design to me by email. montse@escolaelcim.net
Use this link to help you with the names of the parts of the house. PARTS OF THE HOUSE



 Enjoy, Montse xx

20 comentaris:

  1. Montse la casa a de ser pintada en un paper o amb volum com un edifici?
    Aina Amposta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina, pots fer la casa com vulguis. Serà el teu disseny!
      Recorda només que has de posar el nom de les parts de la casa en anglès al teu disseny! Segur que ho faràs genial!
      Montse xx

      Elimina
  2. Jo ja le vist ma agradat molt i ara vaig a fer les següents tasques

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Nil.Ja tinc ganes de veure el teu disseny.
      Recorda escriure en anglès les parts de la casa.
      Montse xx

      Elimina
  3. Montse es molt xulo el vídeo ara mateix ho començo a fer😜

    ResponElimina
    Respostes
    1. Thank you so much Laia.
      Estic dessitjant veure el teu disseny!!
      Kisses,
      Montse xx

      Elimina
  4. Vaig a inventar-me la meva casa romana ara . Xavi

    ResponElimina
  5. Jo ja l'he fet. M'ha agradat molt la activitat

    GRACIES MONTSE

    ResponElimina
  6. Jo estic acabant-la i costa una mica.

    ResponElimina
  7. L’activitat es molt xula pero ma costat una mica.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi Aina,
      No et preocupis. Segur que ho faràs bé.Tens temps fins el dilluns.Qualsevol cosa m'ho dius. M'ho envies per mail:
      montse@escolaelcim.net
      Kisses,
      Montse xx

      Elimina
  8. Hola Montse,ara mateix ho e comensat a fer-ho.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi Oriol,
      Fantastic! Estic desitjant veure la teva casa Romana.
      Kisses,
      Montse xx

      Elimina