suricates

suricates

dimecres, 22 d’abril del 2020

PHYSICAL EDUCATION - WEDNESDAY 22nd

Good morning Suricates!

I miss a lot playing with all of you in school. But don't worry because we can have fun at home.

Us proposem diferents challenges. Aneu-los fent mica en mica i els podeu repetir els cops que vulgueu. Teniu 7 dies per anar-los fent.
Si alguns us semblen fàcils, els podeu fer més difícils. Vosaltres us poseu el nivell. Sempre podeu tancar els ulls, fer-ho més lluny, més cops, etc. Però sempre amb COMPTE!



Remember, WRITE a comment answering: What challenges did you like the most?

Hey Suricates, don't forget to DANCE!






Have fun Suricates!

44 comentaris:

  1. Hello Adria I liked more the song and dance of space jam
    Ivet Sanchez

    ResponElimina
    Respostes
    1. Like me! Good job Ivet.
      What challenges did you like the most?

      Elimina
  2. Hola Adria,el challenges que mes ma agradat a sigut el flip a key.

    ResponElimina
  3. Jo ja he fet els 2 videos són molt xulos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Great Mariona!
      Did you practice any challenges? Do it. They are very funny!

      Bye bye!

      Elimina
  4. Respostes
    1. Well done Nil!
      Did you practice any challenges? Do it. They are very funny!

      See you soon!

      Elimina
  5. àdria jo faré els challenges aquesta tarda!!!!!!!!!
    I l'esport també!!
    ePadilla10

    ResponElimina
    Respostes
    1. Enjoy Eric! Remember to answer:
      What challenges did you like the most?

      OK?

      Elimina
    2. El que més m'ha agradat es el stand up 😅😅.
      ePadilla10

      Elimina
  6. Hola Adrià ami el que m'ha agradat més es el de stand up

    ResponElimina
  7. Pablo. I liked the second the most because it waw morè dynamic.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Yes! I agree. You have a lot of different challenges.

      Bye bye!

      Elimina
  8. a mi m'ha agradat mes e de stand up i de repte es el de flip a key

    ResponElimina
    Respostes
    1. Flip a key challenge is hard for me. T'ha costat gaire a tu?

      Keep having fun!

      Elimina
  9. Hola Adrià man agradat molt els valls

    ResponElimina
    Respostes
    1. Yes! About the challenges, what challenges did you like the most?

      Elimina
    2. Hola Adrià el de la clau es el que més m'ha agradat perque es molt divertit , i esta molt be per distreuret.

      Elimina
    3. Hola Adrià el de la clau es el que més m'ha agradat perque es molt divertit , i esta molt be per distreuret.

      Elimina

  10. Hi Adrià,
    The challenges that have been most fun are, crab challenge, blow balloon, blackwars basketball shot.
    The hardest thing has been balance your shoe.
    Laia Ortega

    ResponElimina
    Respostes
    1. Balance your shoe is very hard. No patiu, proveu-lo i si no us surt, feu-ne d'altres.

      Bye bye!

      Elimina
  11. Hello Adrià,
    I did P.E. challenges and I like all but first challenge are very dificult.
    And blow the balloon are the most easy.
    I enjoy!
    Guillermo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Did you use a fan (ventall) to blow the balloon? Go for it!

      Elimina
  12. Hello Adrià, el que més m'agradat es balance your shoe i m'ha costat una mica.
    I també el ball més xulo space jam dance.

    Biel Aguilar😀😀😀

    ResponElimina
    Respostes
    1. Wow! A mi m'ha costat molt fer-lo. És una mica difícil.
      I like a lot Space jam dance. I love basketball

      Elimina
  13. Hello Adria, I´m Edu, I think the best video is flip a key

    see you

    ResponElimina
  14. He fet els dos vídeos i m'ha agradat més el de Dance class i e trobat molt difícil el crab a challenge i flip a key.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Wow! Fer reptes a casa t'ajuda a mantenir-te més activa. Alguns són més fàcils que d'altres. Amb pràctica segur que aniràs millorant.

      Bye bye!

      Elimina
  15. M'agradat el segon video.
    Arnau G.

    ResponElimina
  16. Jo aquest cap de setmana amb els meus pares i la meva germana farem els challenge i segur que ens ho passarem molt bé

    ResponElimina
    Respostes
    1. well done! You can do it! Amb pràctica segur que podreu.

      Bye bye!

      Elimina
  17. Hola Adrià he començat fent el challeng de la clau i el de la clau i el que mes ma agradat a sigut el flip a kei.
    Dama faré molts mes!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Yes. Flip a key challenge is very funny.
      Enjoy the challenges!

      Elimina
  18. he provat de moment el crab challenge, el moving socks with foot i el flip a key. El que més m'ha agaradat és el de flip a key, però també crec que era el més difícil

    ResponElimina
  19. Is very fun!!!!!😃😜😜😜🤣💖💖

    ResponElimina
  20. He intentat fer el del globo i no m'ha sortit

    ResponElimina