suricates

suricates

dimarts, 21 d’abril del 2020

MÚSICA










Bon dia nois i noies!

Avui toca música!

Us he preparat una sorpresa per al final, però...

Primer de tot us he preparat un repàs de les notes de l'escala.
A veure si sou capaços de no cometre cap errada!

https://www.musictheory.net/exercises/note/bgpyryybnyyyyy

Què?  Com ha anat?

Doncs ara repassem les notes amb la flauta, a veure si les recordem.

https://aprendomusica.com/const2ca/01posicionsflauta/posicionsflauta.html



Us heu enrecordat de totes?

Doncs practiquem una miqueta... Aquí teniu una cançó, a veure si us sona d'alguna cosa...

https://aprendomusica.com/const2ca/11whenthesaints/whenthesaints.html


I ja per acabar... la sorpresa... una activitat divertida per crear ritmes!

https://musiclab.chromeexperiments.com/Rhythm/

36 comentaris:

  1. Hola Carles,ma agradat molt la sorpresa.

    ResponElimina
  2. Es molt xula la sorpresa pero no em sur la canso que dius.😮
    Aina Amposta

    ResponElimina
  3. Hola Carles sóc l´Edu, la ultima cançó que ens has posat ens la tenim que aprendre? .El que mes m´agradat de avui ha sigut el joc dels ritmes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Eduard
      Es tracta de tocar-la, no fa falta aprendre-la de memòria
      carles

      Elimina
  4. Hola carles,
    he parcticat les notes i la sorpresa m'ha agradat molt
    Arnau G

    ResponElimina
  5. Hola Carles, he fet la primera activitat, al principi m'haa costat. He fet 257/399.La canço no l'he pogut practicar perque no em deixava.La sorpresa m'ha encantat.Hèctor Selma Plou

    ResponElimina
  6. Ma agradat molt , he fet molts ritmes!

    ResponElimina
  7. M' ha agradat molt els micos .la flauta ho he intentat .Xavi

    ResponElimina
  8. Molt xula la sorpresa!!!!!!🤩🥳

    ResponElimina
  9. m'ho he passat molt bé amb la flauta

    ResponElimina
  10. Hola Carles,
    He practicat bastant la primera tasca i i ara ja tinc més clar les notes.
    També m'han agradat les altres dues feines.
    Petons Carles
    Laia Ortega

    ResponElimina
  11. M’agradat molt sobretot fer ritmes!

    ResponElimina
  12. Carles,es molt divertit el joc dels ritmes,però ara jaem sé millor
    les notes del pentagrama.
    ePadilla10

    ResponElimina