suricates

suricates

dimecres, 15 d’abril del 2020

Sant Jordi Confinat!!!


Bon dia,  com esteu Suricates?

Nosaltres bé, però avui estem nerviosos... sabeu per què? Ai, que amb això del confinament hi ha un tema que se'ns ha quedat penjat... no pot ser?!?!

Sabeu quin és? Us ho imagineu? I si us diem que té a veure amb el dijous de la  setmana vinent? I que a més a més és el mateix dia que el cumple de la Laura G.?

Ara sí! SANT JORDI s'acosta i quina millor manera que combinant escrit i dibuix, què us sembla?

Doncs aquesta és la proposta de la TASCA 1:  

     
        POESIA VISUAL



Què fem?
Us pengem un document explicatiu amb diferents propostes i diferents exemples, podeu triar el que vulgueu i fer-ho del tema que més us agradi, segur que us quedarà xulíssim!           Ep! Recordeu ser creatius i vigilar amb la presentació!!!


Quan ho fem?
 
Ens heu d'enviar la tasca abans del proper dimarts dia 21 per correu.


Com ho entreguem?
Podeu enviar-la de dues maneres diferents:
- Foto de la tasca només on hi hagi el vostre nom
- Foto on sortiu vosaltres agafant la tasca, vigileu que es vegi bé! Ens agradarà molt veure-us!

nnavas@escolaelcim.net
carlesmasso@escolaelcim.net


TASCA 2

I no seria una diada com cal sense proposar-vos una manualitat, oi?

Sense roses, ni llibres, ni dracs... 
No volem ni pensar-hi!    


Aquí us deixem un parell de propostes: una per fer una rosa amb paper de vàter (sí, sí que ho heu llegit bé) i unes altres per fer un drac de moltes maneres i materials diversos. 

Ja ho sabeu, sigueu creatius i creatives!!!

                                              


Esperem que amb tot plegat us prepareu bé per gaudir molt de la Diada!!! 🌹🌹🌹

Una forta abraçada, 
Carles i Noelia 


40 comentaris:

  1. M'ha agradat molt ara mateix mi poso!!🤩🤩

    ResponElimina
  2. Respostes
    1. Jo tambe Mariona.
      Júlia Daví Vilar 👍👍👍

      Elimina
    2. Jo també.
      Júlia Daví Vilar 👍👍👍👌

      Elimina
    3. Jo tambe.
      Júlia Daví Vilar

      Elimina
  3. QUE DIVERTIT QUANTES GANES TINC DE FER-HO

    ResponElimina
  4. Sembla una activitat divertida.
    Aquesta tarda faré l'activitat si o si
    RECORDS A TOTS
    #JOEMQUEDOACASA

    ResponElimina
  5. M'agradat molt.

    A mi el dia de pasqua vam fer una video llamada i el meu tiet em va dir que li podia regalar un llibre pero encontes de un llibre normal li fare un amb molts records i l'acompanyara alguna rosa de paper de WC

    ivet sanchez.

    ResponElimina
  6. M'han agradat molt les dues tasques 😍 Que xules! .
    A més la tasca 1 és la mateixa que fem amb el Roger,serà divertit.
    Laia Ortega

    ResponElimina
  7. He fet la poesia visual i em guardo les roses per fer-les per Sant Jordi.
    Moltes gràcies
    Jana

    ResponElimina
  8. Jo m'he inventat un poema i he fet un cal.ligrama.
    Després faré un drac per Sant Jordi.
    Arnau G.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Arnau, recorda enviar-me la foto de la tasca per correu.

      Noelia

      Elimina
  9. Hola Noelia fare el drac amb la caixa d'ous la setmana que ve per Sant Jordi i la poesia ja la tinc te la envio .Xavi

    ResponElimina
  10. Hola, jo ja he fet lo de Sant Jordi. Ara ho enviaré per correu en foto.

    ResponElimina
  11. Uau, gracies jo fare la num. 1 la num. 2 pero d'aquestes dos i la num. 3!!!

    ResponElimina
  12. M'agraden molt les dues tasques!probaré de fer la rosa amb paper perque el drac ja l'he fet!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé, recorda enviar la foto de la poesia visual per mail també. Noelia

      Elimina
  13. jo ha ho he fet pero el del drac no l'he pogut fer
    laia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vaja... Segur que el que hagis fet ha quedat bé! Noelia

      Elimina
  14. Que xulu Carles i Noelia!!!

    ResponElimina
  15. Hola! Acabo de fer un drac molt gran, ja us el ensenyaré. I he agafat la idea del video de fer la rosa i també l'he fet.
    La poesia visual també la he fet de Sant Jordi.
    Guillermo

    ResponElimina
  16. Podem ferho de qualsevol manera oi?O nomes de la ultima?

    ResponElimina