suricates

suricates

dilluns, 6 d’abril del 2020

SETMANA SANTA


Ep families!

Encetem una setmana carregada de noves propostes. Aquesta Setmana Santa serà ben diferent per tothom, però diferent no vol dir ni millor ni pitjor, això dependrà de les ganes que hi posem i de com afrontem el dia a dia.

Per ajudar-vos i perquè sigui divertida, creativa i carregada d'optimisme, hem seleccionat un seguit d'activitats. Cada dia trobareu diferents propostes per compartir en família, perquè de ben segur que una cosa bona que ens portarà aquest confinament serà el fet de poder gaudir els uns dels altres tot el dia, fet que no passa sovint, descobrint noves habilitats, capacitats i qualitats de cada membre de la unitat familiar, que de ben segur serà molt enriquidor per tothom!




- Recordeu que teniu el blog de l'Andreuet. De ben segur que tindrà històries ben divertides del seu confinament!   

- Ja us ho vam dir divendres, però us ho recordem, al marge dret us hem penjat un seguit de Links de les diferents matèries, pensats per repassar i divertir-vos alhora, esperem que us agradin! 

- Les xarxes van ben carregades de propostes, us pengem una selecció que us permetrà gaudir de bons moments sigui sols o en família.




- Per últim, si cliqueu els ous de Pasqua, trobareu una proposta diferent per cada dia de la setmana i si remeneu bé la publicació potser també trobareu alguna sorpresa, on estarà amagada? A veure qui la troba!

Esperem les vostres aportacions a comentaris, ens encantarà llegir-vos i que compartiu entre vosaltres les activitats que aneu fent...

...I tingueu sempre present... Seguim al vostre costat!

Equip de mestres de primària

Ep! SURICATES, heu trobat les sorpreses? Deixeu els vostres comentaris!!!

 DILLUNS
https://drive.google.com/file/d/18cBh7uWtLJwHI_RCnppvraBhMY87KJ7H/view
                                            DIMARTS https://www.gifsanimados.org/data/media/29/huevo-de-pascua-imagen-animada-0077.gif                                                                                                                                            



https://www.youtube.com/watch?v=vRpi6MgXAKM&feature=youtu.be 


                                                                                                     DIJOUS
https://www.youtube.com/playlist?list=PLnmlahqxxEQzGYjOVE3bZ2UjMX2w3jjX_








DIVENDRES

http://www.xtec.cat/~fmarti58/reciclajoc/interficiejocstaula/jocsdetaula.htm





                                                                    DISSABTE




                                                         

https://issuu.com/obrasocialsantjoandedeu/docs/2013_contesesport/14
https://drive.google.com/file/d/18cBh7uWtLJwHI_RCnppvraBhMY87KJ7H/view                       DIUMENGE






106 comentaris:

  1. Carla 😃😃😃😃😃6 d’abril del 2020, a les 10:39

    Sembla divertit tot lo de aquesta setmana
    Crec que aquesta setmana santa serà divertida estar a casa perquè la setmana que be ja ens comunicarem tots amb una aplicació
    Que tingueu una molt bona setmana santa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aviat ens veurem les cares sí! Noelia

      Elimina
    2. Jo ja vull anar al cole perquè ja hos vull veure les cares a tots i a totes
      Una abrasada molt gran a tots
      Cuideu-vos molt

      Elimina
    3. Ai, com les trobo a faltar aquestes abraçades...🥰. Noelia

      Elimina
  2. noelia una pregunta ho diem per el blog o ho escrivim en un paper?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pel blog, pel blog, a veure si us animeu a fer comentaris!!! Heu trobat les sorpreses amagades? Noelia

      Elimina
    2. Ahmed, Quin goig llegir-te! Ara bé, no entenc que dius d'anglès...

      Elimina
  3. 1.Encens el primer interruptor i esperes 1 minut i l´apagues
    2.Encens el 2n interruptor i pujes

    si la bombeta està apagada però calenta = interruptor 1
    si la bombeta està encesa = interruptor 2
    si està apagada i freda =interruptor 3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo crec que es igual del que ha dit l'Àlex.

      Elimina
    2. Jo penso igual que l'Àlex encara que a mi m'ha costat molt penser-ho. És molt interesant. GRÀCIES!

      Elimina
  4. m'estic llegint els contes d'esports i el conte que mes m'agrada es el Un mon ple d'esports

    ResponElimina
    Respostes
    1. Has trobat els enigmes sorpresa? Que bé que ens recomanis un conte! Noelia

      Elimina
  5. Noelia no em deixa entrar als 15 curtumetratges

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres, ho acabo de comprovar i funciona, et torno a posar el link a veure:

      https://maresipares.cat/15-curtmetratges-que-agradaran-molt-als-infants/

      Elimina
  6. Hola Noelia , he trobat les sorpreses dels videos teus .Miro els ous cada dia . Xavi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Espero que t'agradin i que trobis les solucions als reptes! Noelia

      Elimina
  7. Hola Noelia el dia dillums el que diu el Alex.
    El dia dimarts es 6 apretades de mans.
    E trobat la sorpresa Noelia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé que les hagis trobat, encara no et diré si és correcte o no, a veure què diuen els altres. Una abraçada. Noelia

      Elimina
  8. Hola Noelia,a mi tambe man agradat molt les cansons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Oriol! Me'n alegro que t'hagin agradat. Són variades i molt xules, oi? A mi també m'agraden molt. Petons,
      Noelia

      Elimina
  9. Respostes
    1. Vols dir que ho has pensat bé això? Si jo et dono la mà a tu, cal que tu em tornis a saludar? Noelia

      Elimina
  10. enigma de dimarts: 12 encaixades de mans
    ARNAU G

    ResponElimina
  11. Les respostes dels problemes les diem per aqui?

    ResponElimina
  12. Noelia jo crec que son 3 encaixades de mans.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vols dir que els 4 saludant-se tots entre ells en total només seran 3? Noelia

      Elimina
    2. Pero dius que si jo li dono la ma a aquell aquest li dona la ma a aquest....

      Elimina
    3. Clar, si jo te la dono a tu, tu ja no me la donaràs a mi, però si a les altres persones i els altres entre ells també. Prova amb un dibuix o fent-ho a casa! Noelia

      Elimina
  13. una cosa Noelia.A la pagina 20 del vuit i mig a la part de multiplicar i sumar .A la taula del 6 a la suma de 54 mes 8 diu que es 46 i es 64

    ResponElimina
    Respostes
    1. Laia, doncs del vuit i mig no tinc cap a casa, així que no ho puc veure, si tu ja veus l'error doncs ja està, si no ho veus clar em pots enviar una foto al meu correu i m'ho miro: nnavas@escolaelcim.net

      Elimina
  14. Jo ja he trobat la sorpresa. Jan

    ResponElimina
  15. Hola sóc la Mariona hi hauran 6 encaixades de mà.
    Jo ja he trobat la sorpresa.😘😘❤
    MARIONA SIERRA SOLANS

    ResponElimina
  16. Jo, del segon dic que son 6 encaixades de mà

    ResponElimina
  17. Jo també he trobat la sorpresa!! M’agrada molt! 😘😘

    ResponElimina
  18. ES MOLT XULO pero ala sorpresa d'avui no podia menjar moltes coses.Pero he trobat una que si podia.UEEEEEEEEE!!!

    ResponElimina
  19. El meu pare i jo creiem que no juguen junts. Juguen a l'ordinador o a la tablet.👨‍💻♟

    ResponElimina
  20. Hola Noelia parfi he trobat la sorpresa
    2. 6 Encaixades de ma.
    3. No jugen entre ells.
    a veure si està bé adeu!!!

    ResponElimina
  21. Es díficil jo no trobo la sorpresa.Natàlia

    ResponElimina
  22. Hola,
    aquestes son les meves respostes de moment:
    2.6 encaixades
    3.Juguen amb altres persones
    Judit

    ResponElimina
  23. 2. Resposta: 6 encaixades de ma
    3. Resposta: no juguen entre ells.

    ResponElimina
    Respostes
    1. el numero 1 mel va explicar la meva mare pero no men recordo.
      JOAN

      Elimina
  24. El de dimecres:
    No jugen entre ells

    ResponElimina
  25. La resposta es :No jugen junts

    ResponElimina
  26. Hola Noelia el dia dijous la resposta es calbo👨‍🦲👨‍🦲👨‍🦲

    ResponElimina
  27. Resposta de dimecres(No la vaig veure la vaig passar)🙄ups
    Es que no juguen junts

    ResponElimina
  28. La resposta a la del dijous es :
    Que estava calb.
    😜🤣

    ResponElimina
  29. divendres : La moneda d'una cantonada es puja a sobre de la que esta al seu diagonal.
    I ja tenim 2 files amb tres monedes!!!!!!😉El meu pare m'ha donat una pista!!!!😅

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona feina Judit, però encara no direm les respostes a veure que diuen els altres.
      Noelia

      Elimina
  30. Diumenge :aquest es la bona: sempre dona 6!!!!!!😅

    ResponElimina
  31. Al dissabte : son 33 ,estic una mica estresada!!!!!!!

    ResponElimina
  32. Hola Noelia hi han 33 nens pero m´ha costat molt!!!

    ResponElimina
  33. El dissabte :33
    MARIONA SIERRA SOLANS

    ResponElimina
  34. Dimecres: encara no han acabat la cinquena partida

    Dijous: és calp

    ResponElimina
  35. Respostes
    1. Genial Oriol! Ara bé, dissabte potser millor així 😆

      Elimina
  36. 1. Sempra dona 1
    2.La senyora era sorda

    ResponElimina
  37. El dissabte 33 alumnes.

    ResponElimina
  38. Dilluns el lloro estar sord.

    ResponElimina
  39. Perquè era o mud que no parla o sord que no escolta
    FELIÇ PASQUA A TOTS I A TOTES

    ResponElimina