suricates

suricates

dimecres, 1 d’abril del 2020

Bon dia a tothom!

Avui la tasca de plàstica serà una manualitat ben especial, esperem que us agradi i us ajudi.

Ja fa tres setmanes que som a casa, aquesta situació nova que estem vivint a tots i totes ens genera inseguretats i incerteses, segur que us venen moltes preguntes al cap, molts pensaments i angoixes, a nosaltres també ens passa...

Com ja hem parlat moltes vegades a classe, una manera d'enfrontar aquests sentiments i pensaments és compartint-los, està clar que segur que moltes coses les expliqueu a casa, però a vegades ens costa més explicar segons què, ja sigui perquè ens fa vergonya, perquè no volem atabalar als altres...

Us proposem fer el següent, cadascú construirà el seu Nino/a Atrapaangoixes, uns ninos petits típics de Guatemala.



Com ho farem?

Amb diferents materials: retalls de teles, fils, botons, bastonets de fusta, filferro... el que trobeu per casa.

Ho podeu enganxar amb cola, cel·lo, aquells que ja sabeu i aquells que vulgueu aprendre podeu cosir... Com sempre sigueu originals i creatius!!!


Quin és l'objectiu?

Cadascú tindrà el seu nino/a a qui explicar aquestes coses i pensaments que l'angoixen abans d'anar a dormir, el fet d'explicar-li ens permetrà alleugerir aquest sentiment i ens permetrà dormir més tranquils i despertar-nos amb més optimisme i bon humor.

Ens agradaria que també compartíssiu entre vosaltres algunes de les coses que li explicaríeu al vostre nino/a, ho podeu fer a comentaris, estarem desitjant llegir-vos!

Molts petons,
Carles i Noelia



43 comentaris:

  1. Mariona Sierra 😎😎1 d’abril del 2020, a les 9:44

    Molt interessant!
    m'agrada molt!!
    MARIONA SIERRA SOLANS

    ResponElimina
  2. Vale ara mateix em fico a fer la feina

    ResponElimina
  3. Sembla divertida l'activitat aquesta.😛😛
    CARLA REIG AGUILAR

    ResponElimina
  4. la meva mare en te uns, pero jo mels fare.Es molt bona idea.Ho fare el mes aviat posible.

    JOAN PAÑART140

    ResponElimina
  5. Hola, jo no sabria que dir-li perque s´ho explico als meus pares i amics.
    Guillermo

    ResponElimina
  6. Júlia Daví Vilar 😀1 d’abril del 2020, a les 11:16

    Es molt bona idea.
    Ho començo tan aviat com pugui.
    Júlia Daví Vilar 😘😘😘

    ResponElimina
  7. Hola bon dia Carles i Noelia
    Abeure si ho puc fer.
    Aina

    ResponElimina
  8. Quina idea mes xula. jo ho faré de punt amb llana i coto peró diferent del que surt a la foto.

    ResponElimina
  9. Ės molt bona idea! perqué si tenim por o estem neguitosos podem explicar-li al nino/a.🎎 Laia Ortega Cobos

    ResponElimina
  10. Estic bé amb la família però trobo a faltar als meus amics.
    Aquests dies haviem d'anar al torrent de l'escaiola i no vam poguer anar pel tema del coronavirus.
    A part d'això intentaré fer el nino el millor que pugui.

    CARLES I NOELIA,esteu bé??

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estem bé Èric esperem que vosaltres també. Forta abraçada! Noelia

      Elimina
  11. Jo ja se cosir i o faré cosint
    Arnau G

    ResponElimina
  12. Jo ja se cosir i o faré cosint
    Arnau G

    ResponElimina
  13. jo ja l'he fet pero l'he fet de metgesa i que adintre pugui guardar cosetes
    ivet sanchez

    ResponElimina
    Respostes
    1. Haurà quedat genial! Bona proposta això de guardar coses!!! Noelia

      Elimina
  14. Hola!! Jo ja he fet el meu ninot i m’ha quedat molt xulo, la idea ha sigut fantàstica!

    ResponElimina
  15. Hola Carles m'agrada molt cosir el ninot, jo ja ho he fet m'ha quedat molt xulo.
    Tinc moltes ganes de anar al cole i treballar.GRACIES😀😀😀. Biel

    ResponElimina
  16. PABLO. JO HE FET 2. SON MOLT XULOS, I LA ACTIVITAT TAMBÉ ES MOLT XULA

    ResponElimina
  17. jo m´inspiraré en un monstreamb la boca de cremallera i li explicare secrets perque no els digui

    ResponElimina
  18. Jo n'he fet un amb felpre que vam fer servir per fer una manualitat de nadal amb les amigues!!!!😜. Com us trobo a faltar!!!!!😘❤️💜💙💚💛

    ResponElimina
  19. Jo el fare,segur que em quedara xulo
    LAURA SICILIA

    ResponElimina
  20. jo he fet servir:
    -un mitjo
    -arros
    -tela
    -fil

    ResponElimina
  21. jo potser ho faig amb:
    un mitjo petit
    coto
    i li ficare cosint:
    ulls
    nas i
    boca

    ResponElimina