suricates

suricates

divendres, 3 d’abril del 2020

L'escola a casa:Inform@tica

Què tal nois i noies! Avui torna a ser divendres i ens toca fer alguna cosa d'informàtica de les que hem fet durant el curs.Aquesta tarda posaré un enllaç que es dirà INFORMÀTICA, en el qual trobareu molts recursos per treballar durant aquests dies de Setmana Santa, però també hi veureu alguns jocs fets amb scratch, com el meu laberint, què us enrecordeu? suposo que sí.Espero que disfruteu amb tots aquests recursos.Les feines d'avui seran dues, continua amb el Jclic que vam començar l'altre dia i fer el Kodable, la part d'Asteroidia fins al nivell que vulgueu.

KODABLE 

38 comentaris:

  1. gracies juli! he jugat a les 21 lliçons.M'o he passat molt be.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Carai noia, sí que has treballat.
      Mira l'enllaç d'informàtica que hi ha més coses.

      Elimina
  2. Juli jo ja he fet el jclic però no em deixa entrar al kodable.
    MARIONA SIERRA SOLANS

    ResponElimina
    Respostes
    1. Deu ser un problema tècnic del teu ordinador, prova amb un altre navegador,chrome,firefox o exploresr, potser t'anirà bé.
      Un petó.

      Elimina
  3. JULI,perque quan començo el kodable em diu ( welcom ISAAC?)A LA escola tambe em passava.

    JOAN PAÑART

    ResponElimina
    Respostes
    1. Et pasarà a tot arreu amb aquest enllaç, perquè el vaig crear amb la sessió d'un nen que es deia Isaac, però no crec que sigui un problema, tu després pots canviar el perfil.

      Elimina
  4. M'ho he passat super be ,estic molt inpacient per que posis els jocs de setmana santa !!!!!!😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs ja està posat,és un enllaç d'informàtica que hi ha a la dreta i que surt un ordinador en moviment.

      Elimina
  5. Avui a la tarda jugo
    Júlia Daví Vilar 😎😎😎

    ResponElimina
  6. El Kodable m'encanta i avui he arribat al nivell 6.5!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Aina, a veure si alugun dia el pots acabar.

      Elimina
  7. Hola Juli, es molt divertit!!!!!!!!!!
    Aina Amposta

    ResponElimina
    Respostes
    1. No tant com tu!A la dreta hi ha un enllaç amb un ordinador en moviment, on trobaràs coses molt divertides.

      Elimina
  8. Es molt guau el pemsa,Juli vull que posis +jocs!!!ERIC.P

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja estan posats, a la dreta trobaràs un enllaç amb un ordinador en moviment,on hi ha moltes coses divertides.

      Elimina
  9. JULI,me passat tots els nivells!!!!!!! Que aviem de fer esclar.

    molts petons
    JOAN P.G 140

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perfecte Joan, ets un noi molt treballador, continua així.

      Elimina
  10. Hola Juli, m´ he passat tots els nivells de KODABLE ✌.
    Guillermo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Guillermo, a la dreta hi ha un enllaç amb un ordinador en moviment, on trobaràs coses molt divertides.

      Elimina
  11. PABLO. MOLT XULO EL JCLIC I EL KODABLE.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Pablo, continua així de treballador.

      Elimina
  12. Hola Juli!! M’ho he passat molt be fent informàtica desde casa 👌🏻

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que sí, a mi em passa el mateix quan preparo les feines.
      Una abraçada.

      Elimina
  13. Hola Juli, m'agradat molt les 2 exercicis que has possat al blog 👍👍👍.Biel

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs encara t'agradaran més els que he posat amb un enllaç a la dreta que diu Informàtica.Prova-ho

      Elimina
  14. juli jo he arribat fins el 6.6 en el kodable

    ResponElimina
    Respostes
    1. No et preocupis Laia, cadascú ha d'anar al seu ritme.
      Un petó.

      Elimina
  15. hola soc la ivet sanchez,jo he arribat fins al 7.4

    ResponElimina
    Respostes
    1. Carai Ivet, gairebé te l'acabes del tot.
      Una abraçada.

      Elimina
  16. Gracies per aquest joc!!!
    Es molt xulu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si cliques a l'enllaç que diu Informàtica, on surt un ordinador en moviment, trobaràs coses xulísimes.

      Elimina
  17. es molt divertit els jocs

    ResponElimina
  18. Hola juli del Kodavle e arivat fins el nivell 7.11 i me divertit molt adeu!!!

    ResponElimina
  19. Respostes
    1. Genial Eloi! De l'enigma encara no penjo la resposta, així deixarem pensar a la resta. Molt bona feina! Noelia

      Elimina
  20. Hola Juli,e arivat al Kodable fins el 7.5

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Oriol,segur que ben aviat el faràs sencer.

      Elimina