suricates

suricates

dijous, 2 d’abril del 2020

EDUCACIÓ EN VALORS


Bon dia, nois i noies!


Com us dèiem ahir, aquests dies estem passant un moment difícil tots i totes, petits i grans, i que ens porta molta incertesa, sobretot perquè és una situació desconeguda, que la nostra societat es troba per primera vegada.

Tot el que és desconegut ens porta un munt de sentiments. Un d'ells és la por. Tot i això, estigueu segurs que ho superarem ben aviat i tornarem a jugar i riure junts.

En aquest vídeo d'avui ens trobem un personatge molt simpàtic que té por al mar, tot i que la seva mare l'anima a acostar-s'hi per poder menjar. Gràcies a la curiositat, aconsegueix superar la seva por i descobrir com aconseguir més menjar. Gràcies a la curiositat, aconsegueix superar la seva por i descobrir com aconseguir més menjar.




Què t'ha semblat?

Quines coses et fan por?  Fas alguna cosa per superar les teves pors?

Et consideres una persona curiosa i amb ganes d'aprendre coses noves?

Esperem les vostres respostes a comentaris.

Tant de bo us agradi.
Una abraçada,
Carles i Noelia






56 comentaris:

  1. 1 Què t'ha semblat?
    Que l´ocell no podia buscar menjar però la seva mare l´obligava a buscar menjar i va agafar una estratègia i va aconseguir molt menjar
    i que es un video que ensenya que si ens esforcem ho podem fer tot.
    2 Quines coses et fan por?  
    A la foscor o quan es de nit.
    3 Fas alguna cosa per superar les teves pors?

    Tanco els ulls i em tranquilizo.

     4 Et consideres una persona curiosa i amb ganes d'aprendre coses noves?
    Si perque sempre estic praguntant i m'intereso per les coses que m´agraden.

    ResponElimina
  2. Es molt xulo , jo ja l'havia vist!!!!!!Es molt mono!!!!!!🥺
    Diguem que ben be no es una por em fan molta angunia les aranyes i els cucs!!!😣
    Jo si que em consider-ho una persona curiosa i amb ganes de descobrir mes coses!!!!🤩

    ResponElimina
  3. El video m'ha agradat molt perquè l'ocellet aconsegueix superar les seves pors. Jo tinc por a la foscor i m'enfrento a ella pensant que no es res.Jo soc un nen i considero que tinc curiositat per aprendre coses noves.

    ResponElimina
  4. A mi el que em fa por és que a algú que m'estimo li passi algo.
    M'agrada aprendre coses noves però no tenir riscos innecessaris.
    Guillermo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona reflexió Guillermo, curiositat i prudència! Noelia

      Elimina
  5. M'ha agradat molt aquest video.
    Jo tinc por a la fuscor i ara tinc menys por a la fuscor
    ivet sanchez

    ResponElimina
  6. El video m’ha agradat molt i em fan por les pelis de por i agafar el coronavirus. Per superar las meves pors penso pusitiu que ho podre superar . I si les coses que tinc molta curiositat sobretot per les coses que mes m’agraden��.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tenir curiositat és fonamental per anar evolucionant. Noelia

      Elimina
  7. Què t'ha semblat?informatiu i divertit

    Quines coses et fan por?que m'atropelli un cotxe Fas alguna cosa per superar les teves pors?mira als costats

    Et consideres una persona curiosa i amb ganes d'aprendre coses noves?



    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres Arnau, això del cotxe m'ha sobtat... Si anem com cal i per on cal és un risc baix el que ens atropellin,no?

      Elimina
  8. A mi ma agradat molt jo ja el vaig veurel a la meva tele però es molt xulo!!!!

    ResponElimina
  9. A mi em fa por la foscor quan estic sol.
    Jo sempre intento superar-les.
    I sepre em considero una persona amb ganes d´apendre coses noves.

    ResponElimina
  10. A mi, m'ha semblat molt bonic.
    Les coses que m'han fet por, es cuan estaba a sota de l'aigua.
    Ho que faig per superar les meves pors, es no pensar amb aquelles coses.
    Si, per que m'agraden les coses noves!
    Per això a sigut molt bonic! Un petó.
    SARA.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És fantàstic que t'agradin les coses noves, així podràs descobrir infinitas de coses!

      Elimina
  11. pos m"ha agradat bastant y em fna por els espais petits o amb molta gent y el bichos mes las aranyas,la 3r pregunta pos no perque mes lo que tinc es fobia la seguent pregunta depend de algunes coses

    ResponElimina
    Respostes
    1. Akane suposo que et refereixes a la motivació, si és una cosa que t'agrada és més fàcil tenir curiositat. Noelia

      Elimina
  12. Carla reig Aguilar 😂😂😂😂😂😂😂😂😂2 d’abril del 2020, a les 12:12

    El vídeo es molt bonic.
    1. Jo li tinc por una mica a la foscor però es només quant vaig al carrer a la nit.
    2. Pensar que fos de dia i no de nit i em tranquil·litzo una mica.
    3. Jo si que em considero una persona curiosa perquè sempre em pregunto coses i també m'agrada aprendre coses noves.

    ResponElimina
  13. hola soc l´ edu m´a semblat una historia molt bonica a mi em fan por els sunamis terretremols coses aixi pero com aqui no hi han donçs mentres no hi hagin no tindre tanta por.A mi sempre m ´agrada aprendre coses noves.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Com dius, per ara no cal patir molt per aquests fenòmens que per nosaltres no són tan habituals. Noelia

      Elimina
  14. A mi m'ha semblat molt interesan🧐.
    Em fa por posarme malalt😥.
    Mengar be i dormir be😎
    Una mica en les Mates i una mica de el Medi😁

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Eloi, cal ocupar-se i no preocupar-se, per no posar-nos malalts,entre d'altres coses, cal menjar i descansar. Noelia

      Elimina
  15. El video era xulo.Em fan por les altures .Per superar la por faix :pujo altura i fins que m'acustumo i perdo la por. I m'agrada molt apendre .Xavi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Xavi, anar superant-ho a poc a poc i no evitar-ho. Noelia

      Elimina
  16. 1. Era molt interesant
    2. Quedar-me sense menjar i no tindre lloc a on viure.
    3. Si no pensant amb elles.
    4. Si molt
    Aina Amposta 13

    ResponElimina
  17. M'ha agradat molt el video
    Em fa por ofegar-me
    Jo crec que si, em considero una persona curiosa i amb ganes de fer coses noves

    ResponElimina
  18. Què t'ha semblat? que el ocell ha deixat de tindre la por a el mar gracies a la curiositat
    Quines coses et fan por? la foscor
    Fas alguna cosa per superar les teves pors? si pensar que el que penso es irreal
    Et consideres una persona curiosa i amb ganes d'aprendre coses noves? si

    ResponElimina
  19. M'ha agradat molt el vídeo
    amb fa por la foscor i faig coses per no tenir-ne tanta
    si em considero una persona coriosa
    Arnau G

    ResponElimina
  20. M'ha agradat molt el vídeo
    amb fa por la foscor i faig coses per no tenir-ne tanta
    si em considero una persona coriosa
    Arnau G

    ResponElimina
  21. 1.Al principi una pena pero despres gracies al cranc ha anat millor.
    2.Doncs una mica la foscor,i alguns animals.Intento relaxarme i se'm passa una mica.
    3.Jo diría que soc una persona amb ganes d'aprendre i bastant curiosa.

    ResponElimina
  22. M'ha agradar molt! El crack era molt bona persona.
    Gracias!

    ResponElimina
  23. M'ha agradat molt el vídeo i tots tenim que se valents i no tindre por.

    ResponElimina
  24. Jo trobo que el patito ha sigut molt valent a afrontar les seves pors.😱😱😱

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant, la valentia amb prudència és important! Noelia

      Elimina
  25. PABLO.

    1.QUE T'HA SEMBLAT?
    UNA MICA TRIST L'OCELLLET AL PRINCIPI PERÒ DESPRÉS AL FINAL ES MOLT ALEGRE.

    2.QUINES COSES ET FAN POR?
    ELS EXTATERRESTRES, LA FOSCOR, ESTAR SOL I ELS COCODRILS.

    3.FAS ALGUNA COSA PER SUPERAR LES TEVES PORS?
    SI. PER EXEMPLE ELS EXTATERRESTRES PENSO QUE NO EXISTEIXEN.

    4.ET CONSIDERES UNA PERSONA CURIOSA I AMB GANES D'APENDRE COSES NOVES?
    SI. PERQUÈ HI HAN MOLTES COSES XULES QUE PUC APENDRE.

    ResponElimina
  26. Que t'ha semblat?
    be per que ens hem d'enfrontar a les nostres pors.
    que et fa por?
    avans em feia por la foscor peró ho he soperat
    fas alguna cosa per superar les teves pors?
    penso en una altra cosa.
    et consideres una persona curiosa i amb ganes d'apendre coses noves?
    si per que tot el que aprenc es molt xulu i dibertit.

    ResponElimina
  27. M'ha semblat molt bonic perquè el cranc ajudava a l'ocell a no tenir por. A mi em fa por la foscor i les pel·icules de por com it, anabel...si a vegades me'n surto i d´altres no ,pero intento no pensa-ri.si. Soc molt extrovertida i de vegades molesto.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vols dir que molestes? Jo crec que la curiositat és positiva! Noelia

      Elimina
  28. a mi també m'ha semblat molt bonic jo ja l'avia vist.Jo tinc por en moltes coses pero en el que tinc mes por es perdre tots els meus amics i la meva familia. Sempre intento superar les meves pors i quasi sempre ho aconsegueixo. Jo crec si, sempre he volgut apendre noves coses.

    ResponElimina