suricates

suricates

dimecres, 1 d’abril del 2020

Physical Education - Family fun at home

Good morning Suricates,

Teniu ganes de divertir-vos i moure-us en família?

Tenim la solució! Us hem preparat una activitat diferent. A través d'un joc de taula (board game) fet amb un programa que es diu Genially, podreu passar una bona estona en família tot fent reptes (challenges) que us faran moure l'esquelet.

Us animeu a jugar? Aquí el teniu!

Family fun at home

Si teniu dubtes sobre com es juga, podeu escriure als comentaris i us respondrem.

Ep, quan acabeu de jugar us animem a deixar un comentari sobre:

- Què és el que més t'ha agradat jugar d'aquest joc de taula (board game)?
- Quin repte (challenge) us ha agradat més?

Tenim moltes ganes de veure-us a tothom. Fa tants dies que no ens veiem. Segur que quan ho fem, serà genial!!!

See you soon!

30 comentaris:

  1. Hello Adrià, I played and I like every challenges but I like most to dance to the rhythm of the Queen song.
    Guillermo

    ResponElimina
    Respostes
    1. We will rock you! I love this song too. You can invent any other way to follow the rhythm using your feet or hands. You can do it!

      Elimina
  2. ja ho fare pero ara no puc

    JOAN P.G.140

    ResponElimina
    Respostes
    1. Great Joan! Ja ens explicaràs com us ho heu passat. Have fun!

      Elimina
  3. Jo ho fare cuan la meva mare pari de treballar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Good idea Pau! Recorda escriure'ns com t'ho has passat. Go for it!

      Elimina
  4. Jo he entrat per veure el joc i sembla divertit despres jugo
    Aina

    ResponElimina
  5. Que divertit !!!
    ja ho he probat!!!
    es molt xulu!:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Well done! É una manera diferent de jugar en família. Pots jugar els cops que vulguis. Have fun!

      Elimina
  6. I like this moment because I have played with my family a lot of time.
    My favourite challenge is try to touch the tallest hand.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Amazing Eric! You can play again anytime. Did you jump very high the jumping challenge?

      Elimina
  7. El que més més m'ha agradat és jugar amb la familia I els reptes xulíssims!!Hem rigut molt!!
    Thanks
    MARIONA Sierra

    ResponElimina
    Respostes
    1. Great Mariona! Me m'alegro que hàgiu passat una estona agradable en família i hàgiu fet esport junts. Well done!

      Elimina
  8. Moltes gràcies Adrià avui mateix jugaré amb els meus pares!
    Petons
    Laia Ortega😎

    ResponElimina
    Respostes
    1. Great Laia! Ja veuràs que passareu una estona genial junts. Have fun!

      Elimina
  9. PABLO. JO JA L'HE FET HA SIGUT XULISSIM.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Yes, it is! És una bona manera de gaudir amb tota la família. Have fun!

      Elimina
  10. Respostes
    1. Awesome Xavi! When you finish the game, write a comment here please. Have fun!

      Elimina
  11. Adria m'agradat molt aquest joc. M'ho he passat molt bé! El repte que m'ha agradat més es trobar 5 coses d'un color.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Good job Jan! Segur que heu passat una bona estona junts. Torneu a jugar quan vulgueu. Go for it!

      Elimina
  12. We have had a very fun time.
    Thank you!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Great Laia! This is why we set this game for you. Have fun!

      Elimina
  13. M'ha agradat molt! Sobretot perque he guanyat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Well done Aina! Segur que heu passat una bona estona junts. Tothom a acabat el joc, oi? La millor manera és acabar-lo tots junts. Have fun!

      Elimina
  14. Hello Adrià, que enjoy it! Als hem fet tots amb els meus pares i hem rigut amb las posturas.
    Adria no et cuneixia a la foto de petit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Well done Eloi! M'encanta que hàgiu passat una bona estona tots junts. Hem fet aquest joc per vosaltres i les vostres famílies. Respecte la foto, doncs si. Crec que era de la meva etapa a infantil. Si t'hi fixes, tenia el cabell rinxolat. See you soon!

      Elimina
  15. Molt xulo pero me rebentat el cap.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Compte quan facis les activitats que us proposem. Sempre vigila el teu voltant que no hi hagi res perillós. Gaudeix d'aquest joc que us hem preparat. Pots tornar-hi a jugar quan ho vulguis. Go for it!

      Elimina