suricates

suricates

dijous, 16 d’abril del 2020

EDUCACIÓ EN VALORS

Bon dia nois i noies!

Avui us portem una activitat ben especial,  un conte.

TASCA 1

Llegiu-lo amb atenció i contesteu les preguntes que us proposem a continuació. Envieu-nos les vostres respostes per correu abans del 22 d'abril. Pot ser una foto de la tasca, la podeu fer en Word, escriure al cos del mail... el que us vagi millor.


Per cert, aprofitem per fer un aclariment, ja que alguns heu tingut dubtes, no heu d'imprimir cap tasca, sempre es tracta de contestar les preguntes en un document a part, bé sigui a mà o a ordinador, dit això...

Esperem que el conte us agradi!


https://docs.google.com/document/d/1jNowVLARMTe9kA47P8rOTDJfyEr3w2uxFB_mPhEwwpk/edit?usp=sharing




1-De quina virtut ens parla el conte?

2-Què feia l'Èlia quan concedia desitjos a algú?

3-Creus que ets una persona pacient?

4-En aquests moments estem passant una situació difícil per tots. Creus que la paciència ens pot ajudar a solucionar el problema? Per què?





TASCA 2

Comenteu al mateix bloc què us ha semblat, serà interessant i enriquidor compartir les vostres impressions.

També podeu fer un dibuix per il·lustrar alguna escena del conte i enviar-nos-ho per correu.



54 comentaris:

  1. hola carles i noelia una pregunta hem de llegir-ho tot o nomes les parts subrrallades
    ivet sanchez

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ivet, s'ha de llegir tot, ho sibratllat és ajudar a qui ho necessiti. Noelia

      Elimina
  2. A mi m'ha agradat el conte perquè em fa pensar que he de ser més pacient amb tot,i sobretot amb el meu germà.
    MARIONA

    ResponElimina
  3. M´ha semblat super xulo
    Aina Amposta 13

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Aina!
      Et veig molt treballadora aquests dies! Segueix així!
      Carles

      Elimina
  4. No m'agraden gaire les fades, però he après que no tinc paciencia
    Jana

    ResponElimina
  5. Hola soc l´Edu el conte ha estat bastant entretingut. a mi em costa bastant tindre paciencia amb moltes coses ho reconec.Soposo que de mica a mica anire millorant.😉😉😉

    ResponElimina
  6. 1: DE LA PACIENCIA
    2: QUE S'EQUIVOCAVA
    3: AVEGADES SI, AVEGADES NO
    4: SI,PERQUE SI ESPEREM A QUE AQUEST VIRUS MARXI, JA AUREM SOLUCIONAT EL PROBLEMA.

    Joan

    ResponElimina
  7. m'ha agradat el conte i tenir paciència és important.
    Arnau g

    ResponElimina
  8. A mi no m'a agradat perque yo no tinc paciencia y que un conte enseny a teni paciencia no m'agrada

    ResponElimina
  9. A mi m'ha agradat el conte perquè em fa pensar que he de ser més pacient amb tot,i sobretot amb el meu germà.
    MARIONA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aina Amposta 13👌👌16 d’abril del 2020, a les 11:35

      Igual que jo Mariona.😜
      Aina Amposta 13

      Elimina
  10. Jo ja he fet la tasca 2 ara l'enviare per correu.

    Joan Pañart

    ResponElimina
  11. A mi m'ha agradat el conte perque la paciencia m'ajuda a fer les cosses millor. jo soc vastant pacient pero la meva mare diu lo contrari.Hector Selma Plou

    ResponElimina
    Respostes
    1. Potser la teva mare et coneix molt bé Hector! Igual et manca ser més pacient...
      Carles

      Elimina
  12. A mi m'ha agradat que l'Èlia se n'adonés que s'ha de ser pacient. Jo soc bastant pacient però de vegades m'agradaria saber les coses més ràpid. T'he enviat per correu la Tasca d'educació en valors.

    ResponElimina
  13. A mi m'ha semblat molt xulo el conte i també quan l'Èlia es dona conte que la paciència és la millor solució.
    Martí Farran Novell

    ResponElimina
  14. Hola, el conte m'agradat perque explica que si ens escoltem més podem entendre els altres i també aprendre dels altres més coses.
    Guillermo

    ResponElimina
  15. A mi també m'ha semblat molt xulo!!!
    Es que la paciencia es molt important.

    ERIC PADILLA





    ResponElimina
    Respostes
    1. Completament d'acord, recorda enviar les respostes per mail! Noelia

      Elimina
  16. M'ha semblat molt interessant i m'ha recordat la paciència que hem de tenir tots ela nens que ja portem un mes sense sortir de casa.

    ResponElimina
  17. M'agredat molt aquest conte perque sense paciencia no fas les coses be. Jan

    ResponElimina
  18. a mi m'ha semblat molt xulo. hem de ser pacients i aixo aviat acabara

    ResponElimina
  19. A mi m'ha agradat molt. I em de ser pacients

    ResponElimina
  20. A mi m' ha agradat molt la història perquè ens parla d'un valor com la paciència i en aquests dies en que estem vivint la necesitem molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Completament d'acord, recorda enviar les respostes per mail! Noelia

      Elimina
  21. El conte m'a agradat molt noelia putse jo asta ara tinc pasensia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Clar que en tens, tots estem tenint molta aquests dies! Noelia

      Elimina
  22. M'ha semblat molt xulon i interesant. Intentare tenir mes pasiensia.Xavi

    ResponElimina
  23. Es molt xulo i creatiu i m`ha ensenyat un valor que es la paciència

    ResponElimina
  24. Molt xulo i ens ensenya a ser mes pacients.

    ResponElimina
  25. M'ha agradat molt el conte perquè a mi de vegades en falta paciència a casa.
    Gràcies

    ResponElimina
  26. La veritat es que el conte te raó, si no tinguessim paciencia quasi que no podriem conviure amb els altres

    ResponElimina
  27. A mi ma agradat molt i el llagiria mil cops si fes falta

    ResponElimina
  28. El conte m'ha agradat i jo crec que tambe te rao.
    Perque hem de ser pacíents.
    PAU

    ResponElimina
  29. Bona tarda aqui teniu la meva resposta,

    1. De la paciencia.
    2. Que s'equivocava i després no ho arreglava.
    3. Depen perquè a vegades em poso nerviosa sense sentit.
    4. Si,perquè tot això s'acabarà algun dia només hem d'esperar i seguir les indicacions que diuen a les noticies.

    Júlia Daví Vilar :)

    ResponElimina