suricates

suricates

dijous, 16 d’abril del 2020

ESTADÍSTICA 1

Hola a tothom!!!

Comencem les mates del tercer trimestre, en teniu ganes? Jo moltes!!!😊😊😊

Aquest trimestre treballarem dos grans temes: estadística i probabilitat. Començarem pel primer.

En aquest arxiu trobareu tota la informació del tema, l'anirem treballant a poc a poc durant les properes setmanes, us convido a anar-ho llegint tot amb calma per poder anar consultant els vostres dubtes.



TASCA 1 

Aquesta setmana ens centrarem en els  CONCEPTES i la POBLACIÓ. Heu de llegir aquests dos apartats per entendre bé què és l'estadística, per a què serveix i com funciona.

 

Un cop els hàgiu llegit es tracta de definir els conceptes següents amb les vostres paraules i posar-ne un exemple. Ep! No s'hi val copiar els que jo he posat!!!

CONCEPTES A DEFINIR:

- Estadística
- Població 
- Mostra
- Unitat estadística
- Variable i diferència entre Qualitativa i Quantitativa

RELACIONAR:

Fet això, haureu d'indicar a quin tipus de variable ( quantitativa o qualitativa) corresponen els següents exemples:

ULLERES-TEMPERATURA-PES-COLOR D'ULLS-NOMBRE DE GERMANS-COLOR PREFERIT-ALÇADA

Aquesta tasca me l'heu d'enviar per correu, ja sigui amb un document adjunt, amb una foto de la tasca o amb les respostes al cos del mail abans del 22 d'abril.
nnavas@escolaelcim.net


TASCA 2

Podeu inventar alguna activitat i/o exercici que serveixi per treballar els conceptes de l'activitat 1. Amb els que em feu arribar elaboraré exercicis perquè aneu practicant i alhora us serveixi per seguir compartint tasques com fèiem a l'aula, què us sembla? Espero que us engresqueu!!!


Em podeu enviar les vostres propostes per correu. 


TASCA 3

Us penjo un joc per practicar el càlcul mental, teniu diferents opcions de joc, espero que gaudiu!!!
(al marge esquerre teniu les instruccions).

Compartiu què us ha semblat i els vostres dubtes al blog.


https://sumonhtml5.ludei.com/



46 comentaris:

  1. Noelia el joe ma agradat moltisim,MOLTES GRACIES😇😇😇

    ResponElimina
  2. Bon dia jo he llegit tota la informació amb el meu pare i li he preguntat els dubtes a ell.
    Moltes gracies,
    Júlia Daví Vilar

    ResponElimina
  3. molt xulo he arrivat al nivell 3 quan acavi tot i jugare mes

    ResponElimina
  4. Hola soc L´Aina Amposta Noelia no ho acvo d´entendre.

    ResponElimina
  5. Hem de imprimir les pagines??
    Gracies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, Emma, com us hem posat a valors no cal imprimir res. La tasca me la feu arribar per mail. Noelia

      Elimina
  6. Hola Noelia ,
    ara m'ho miraré i t'he enviaré les tasques.
    Laia Ortega.

    ResponElimina
  7. El joc de mates al principi m ha costat una mica però després ha sigut molt més fàcil.
    ERIC PADILLA

    ResponElimina
  8. Es molt xulo i una mica dificil.Xavi


    ResponElimina
  9. NOELIA jo ja he fet les tasques.Te les envio per correu ara

    ResponElimina
  10. Pablo. Te envío les tasques per correo ara

    ResponElimina
  11. NOELIA jo ja he fet les tasques.Te les envio per correu ara

    ResponElimina
  12. Hola Noelia sóc l´Edu el joc de calcúl mental esta molt be el principi no lentenia gaire pero el vaig acabant entenent.😏😏😏

    ResponElimina
  13. Noelia,m'ha encantat el joc! gràcies

    ResponElimina
  14. Hola, he jugat i m'ho he passat molt bé.
    Guillermo

    ResponElimina
  15. Hola Noelia!!Es un joc bastant divertit.Al principi m'ha costat una micona, al final m'he pasat el nivell 1, tambe he fet tot lo altre de estadistica.Héctor Selma Plou

    ResponElimina
  16. Es molt xulo i he arribat al nivell núm.5!!!
    Martí

    ResponElimina
  17. He jugat una mica i no m'ha agradat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Potser practicant t'agradarà més! Ja m'enviaràs les altres activitats! Noelia

      Elimina
  18. No em agrada.Aquest joc.Ho eintentat pero hi ha molt poc tems. PAU

    ResponElimina
    Respostes
    1. Potser practicant t'agradarà més! Ja m'enviaràs les altres activitats! Noelia

      Elimina
    2. Soc el pau era perque no el entenia

      Elimina
  19. hola he aribat a el niveill 7

    ResponElimina
  20. Hola he arrivat al nivell 4 a mi m'ha faltat una mica de temps.

    ResponElimina
  21. Jo he arribat a el nivel 6.
    ERIC

    ResponElimina