suricates

suricates

dijous, 30 d’abril del 2020

Comencem setmana nova!!!

Bon dia Suricates!!!!

Comencem setmana, aquest cop ja heu pogut començar a sortir, nosaltres també us proposem un canvi, provarem amb un format diferent!!!
Amb les videoconfèrencies molts ens heu explicat que per les diferents situacions en què us trobeu no sempre podeu anar al dia, creiem que amb aquesta graella setmanal us serà més fàcil trobar les matèries que anirem afegint cada dia i organitzar-vos millor.
Ja sabeu, l'important és mantenir una rutina i hàbit de treball però sempre prioritzant com ens trobem i com estem portant aquest confinament, que no sempre és fàcil... 
Cada dia que passa és un menys que ens queda per retrobar-nos, us donem molts ànims per seguir endavant!!!!

Dit això, us fem algunes concrecions, en clicar els enllaços és possible que us trobeu amb documents, per poder treballar amb ells els haureu de descarregar per poder-los editar.
Si algun document està en pdf, el podeu passar a word per poder-lo editar i escriure les vostres respostes ( podeu utilitzar el programa Ilovepdf, on es poden passar els documents de pdf a word).
Us recordem que no cal imprimir res, sempre podeu adaptar els formats que us proposem al vostre estil i amb el que us sentiu més còmodes, podeu treballar a mà, a ordinador, adjuntar arxius, fer fotos... el que us vagi millor. I un cop feta la tasca la podreu enviar per correu al mestre corresponent.
Esperem que aquest nou sistema us sigui més pràctic!!!

Un munt d'abraçades i petons 💜💚💙
Carles i Noelia



DILLUNS
DIMARTS
DIMECRES
DIJOUS
DIVENDRES
Català

Històries i

 verbs
Castellano

Acentos y enigmas

Dia dels treballadors i treballadores
Science

Romans and its Architecture
P. Education

PE challenges
Ed. Valors

La por



Medi

La llum

Formulari 
conferències

English
LISTENING ACTIVITY



55 comentaris:

  1. Carla Reig 😜😜😜27 d’abril del 2020, a les 8:52

    Hola, jo ahir em vaig fer un horari que posava lo que heu fet vosaltres de posar lo que cada dia toca i ara vaig mes organitzada.
    Cada dia poso una estoneta per practicar la flauta, llegir...
    I ara se lo que he de fer cada dia 😉😉😉

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me n'alegro Carla que així puguis organitzar-te millor. Noelia

      Elimina
  2. Bon dia,
    jo des de la setmana passada que m'apunto totes les tasques en una llibreta i quan ja les he fet i les he enviat, les subtrrallo.
    Aixi m'organitso millor!
    Igualment, moltes gràcies també.
    Júlia Daví Vilar :)

    ResponElimina
  3. Sort que ara heu posat un horari!😅😅
    ePadilla10

    ResponElimina
  4. Hola Carles com t'envio els exercicis de la graella.Hector Selma Plou.

    ResponElimina
  5. A mi Carles la fitxa de lectura no s'obre s'està carregant tota l'estona sense obrir-se.
    Martí

    ResponElimina
  6. A mi Carles la fitxa de lectura no s'obre s'està carregant tota l'estona sense obrir-se.
    Martí

    ResponElimina
  7. Bon dia, Carles i Noelia, estic intentant fer un conte boig però no em surt el conte fet.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Prova amb un altre navegador, comprova si el complement s'executa. Noelia

      Elimina
  8. Hola Noelia,com hos envíen apuestas fieles?😯😯😯

    ResponElimina
  9. Hola Carles ja he fet la tasca 1 però no se com enviar t'ho. ja em dius

    ResponElimina
  10. Hola sóc l’Aina jo ja tenia un horari que vaig fer el principi del confinament i cada dia ho miro🤪🤪

    Aina Amposta

    ResponElimina
  11. Noelia,totes les coses del dilluns,les hemos de fer pel dilluns SEGUENT??????
    ePADILLA10

    ResponElimina
    Respostes
    1. Exactament Èric, sempre disposeu d'una setmana per fer les tasques.

      Elimina
  12. Molt mes practic m'agrada molt mes així !. Xavi

    ResponElimina
  13. Hola Noelia
    Així m'agrada més i segur que m'organitzo millor. Ara ho apuntava a l'agenda.
    Gràcies pel canvis i per contestar els meus mails sempre.
    Petons
    Laia

    ResponElimina
  14. Hola,de la fitxa de lectura em de copiar una història o ens l'em d'inventar?
    Martí

    ResponElimina
  15. Perfecte

    Aina Amposta 13

    ResponElimina
  16. Hola Noèlia he intentat fer un conte boig però no hem funciona

    ResponElimina
    Respostes
    1. Prova amb un altre navegador, comprova que el complement s'executi. Noelia

      Elimina
  17. Noelia no em deixar fer els contes boixos i ho e provat per els navegadors.

    ResponElimina
  18. Hola Carles, he intentat fer un conte boix però no funciona.
    M'agradat molt.

    Biel Aguilar😀😀😀

    ResponElimina
  19. Pablo. Com ens conectem amb els profes???

    ResponElimina
  20. La graella setmanal m'anira molt bé. Gràcies. Jan

    ResponElimina
  21. Hola no puc entrar al formulari de conferéncies🤔🤔
    Aina Amposta 13

    ResponElimina
    Respostes
    1. Torna-ho a provar Aina, funciona i estem rebent respostes.

      Noelia

      Elimina
  22. Hola Carles, ja he fet tots els exercicis de musica pero el 3 m'ha costat mes. Héctor Selma Plou.

    ResponElimina
  23. jo ja els he fet i el exercici 3 m' ha costat

    ResponElimina
  24. m´agrada molt tocar una estona la flauta....
    ha sigut guay

    ResponElimina
  25. Bon día Noelia, a la manualitat de plastica si no tenim plastelina que fem?😯😯😯

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oriol, a la mateixa tasca hi ha un enllaç de com fer-la de manera casolana.

      Elimina
    2. vale noelia moltes gracies!!!

      Elimina
  26. Estic fent la manualitat amb el Miquel després et passem la foto. Xavi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé! M'encantarà veure el resultat, espero que gaudiu fent-ho junts! Noelia

      Elimina
    2. Carles estem fent la fitxa de la por i ens la esborrem els uns als altres....

      Elimina
    3. Gràcies per avisar ara jo arreglem. Noelia

      Elimina
  27. Noelia, no he pogut obrir cap pàgina per poder practicar la mitjana,la mediana i la moda. He practicat igualment amb altres videos.

    ResponElimina
  28. Hola Montse! intento fer el listening però no hi ha cap document està en blanc.

    ResponElimina
  29. Montse jo també ho veig sense cap document

    ResponElimina
  30. Hola Montse,he intentat ahir per la tarda escoltar el audio pero no he pogut i avui divendres 1-5-2020 tampoc he pogut,ESTA EN BLANC!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  31. Jo sobre lo del dia del treballador de gran vull ser ingeniera robotica i/o quimica!!!🤖😍
    Mencanten els robots en tinc 2 a casa.

    ResponElimina
  32. Hola Carles,ja m'he mirat el video, es molt xulu perque el personatje parla de les seves emocions.

    ResponElimina
  33. Hola Montse,
    Ahir vaig poder entrar sense problemes i vaig començar a fer la feina, avui he volgut acabar-la i la pàgina està en blanc.

    ResponElimina
  34. He fet plastelina a casa amb farina, oli, sal , aigua i colorant alimentari. M'ho he passat genial i la meva germana ha disfrutat molt també.

    ResponElimina