suricates

suricates

dimecres, 22 d’abril del 2020

Gaudí 22 abril


Bon dia Suricates!

Avui seguirem aprofundint en la vida i obra de Gaudí. Ja fa dies, tot just abans del confinament, us vam demanar que busquéssiu informació d'aquest arquitecte català tan important.

El primer que haureu de fer, TASCA 1, és omplir la següent plantilla indicant aspectes importants de la seva biografia (seva vida). Podeu fer descarregant la imatge, o fent-ne una vosaltres mateixos.

Us donem algunes indicacions:

- El fons ha de ser una imatge/dibuix/foto d'algun tret característic de la seva obra.
- Al cercle, heu de posar una foto/dibuix d'Antoni Gaudí i al rectangle que hi ha al costat el nom complet.
- A amics, si busqueu per internet, trobareu algunes relacions amb altres artistes, quin seran?
- Per últim, a imatges, trieu el que més us agradi de l'autor. 

Ens heu d'enviar la plantilla, pot ser aquesta o una altra que feu vosaltres, o una foto,podeu fer un Word o un treball a mà amb dibuixos, envieu-m'ho con a màxim el 28 d'abril per correu.


TASCA 2


https://drive.google.com/open?id=1rqssCsF4S7C_XPnTJWGnD2174GduFzGme_-OUTiZ_0oUs proposem unes activitats sobre els elements característics de l'arquitectura de l'autor. 

Ho podeu fer a l'arxiu que trobareu clicant la imatge, podeu posar les respostes a mà, en un arxiu... el que us vagi millor i ens ho envieu per correu.


TASCA 3

Compartiu a comentaris una curiositat o una frase que resumeixi l'aspecte que més us ha cridat l'atenció d'Antoni Gaudí, segur que entre tots aconseguirem una molt bona descripció!


Esperem que gaudiu molt!

Molts petons,
Carles i Noelia

45 comentaris:

  1. Hola Carles i Noelia,la tasca dos es obligatoria?

    ResponElimina
  2. Carles,a mi no em funciona
    Martí

    ResponElimina
  3. A mi m'agradaria veure la sagrada família construida.
    Martí

    ResponElimina
  4. Doncs que era vegetaria i mai havia esta casat.

    ResponElimina
  5. Hola sóc l´Edu,
    a mi lo que mes m´agradat a sigut que Gaudí quan feia les seves obres pensava amb la natural fes les coses tant diferens

    ResponElimina
  6. Es basava amb la natura per fe les seves obres.
    Arnau G

    ResponElimina
  7. Pablo. A mi el que més m'ha cridat l'atenció ha sigut els colors que utilitzava per fer les seves obres.

    ResponElimina
  8. M’agradat molt i el que mes es que sempre pensava amb les coses de la natura.

    ResponElimina
  9. A mi m'ha cridat l'atenció que moltes coses són de la natura
    Jana

    ResponElimina
  10. Noelia i Carles no se lo que es la fita de gaudi ja ho hem buscat però no sabem que es
    Siusplau m'ho podeu dir??

    ResponElimina
  11. Sabieu que Gaudí va morir atropellat per un tramvia.

    ResponElimina
  12. m'he adonat que la font de catalunya te 100 anys mes que el meu pare

    ResponElimina
  13. m'he adonat que la font de la plaça catalunya te 100 anys mes que el meu pare

    ResponElimina
  14. Hola, una frase de Gaudí que m'ha cridat l'atenció és: "Per fer les coses bé cal: primer l'amor, segon la tècnica"

    ResponElimina
  15. M'ha semblat curios que pases de dir-li tothom que estava boig a passar a ser famós.Xavi

    ResponElimina
  16. Gaudí de petit sempre estava malalt i passava molt temps en una masia i allà observava molt la natura, per això després va construir tantes obres que semblaven coses de la natura.Era molt original i un geni.
    A mi m'agrada molt la sargantana del Park Güell té moltes coloraines.

    ResponElimina
  17. hola, el que més m'ha cridat es. No encuentro nada en los libros,
    i cuando encuentro algo està mal.

    Biel Aguilar😀😀😀

    ResponElimina
  18. Gaudi no utilitzava planells,sempra feia maquetes

    ResponElimina
  19. Antoní Gaudí va ser un nen molt malaltís per aixó es va quedar blargues temporades a un mas aprop de la natura per aixó es va ficxa tan en ella, i d'alla va treure les seves obres.Héctor Selma Plou.

    ResponElimina
  20. les seves obres representaven coses de la natura

    ResponElimina
  21. Noelia,a amics posem el seu nom o un dibuix?????
    ePadilla10
    👍👍

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si poses dibuix posa el nom també, per saber qui són 😉

      Elimina
  22. les coses que feia Gaudi eren coses naturals.
    ePadilla10

    ResponElimina
  23. El que més m'ha agradat és:
    Que pensa diferent de els altres i que intentés reproduir la natura en les seves obres.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi tambe Júlia,
      pero tambe m'ha sobtat on el van enterrar.
      Bon cap de setmana,
      Júlia Daví Vilar :)

      Elimina
  24. Bon dia a tothom.
    Sabieu que quan va morir Gaudí el van enterrar a la basilisca de la sagrada famila.
    Bon cap de setmana,
    Júlia Daví Vilar :)


    ResponElimina
  25. M'ha cridat molt la atencio que tot lo que construia esta relacionat amb la natura.
    PAU

    ResponElimina