suricates

suricates

dilluns, 23 de març del 2020

MEDI

Bon dia nois i noies!
Comencem una nova setmana i ho fem amb moltes ganes de fer nous experiments!
Recordeu que estem parlant de les forces d'atraccó i repulsió. Les més conegudes són les forces dels imants i la força de la gravetat, però.... n'hi ha d'altres com l'electricitat estàtica que produeixen una força d'atracció.
Aquí teniu dos petits experiments que us animo a fer desde casa.


 https://www.youtube.com/watch?v=iFot7CvDyXQ

https://www.youtube.com/watch?v=e98DQ903h08


Seguint amb els imants, en aquest tercer video veuràs altres experiments molt interessants. Si tens ganes de més, t'animo a fer el cotxe imantat que trobaràs al minut 8:07 de l'últim video.

 https://www.youtube.com/watch?v=4PIX88bxCOs

30 comentaris:

  1. Son molt xulos tots !!!!!
    Quines ganes de provar-ho!!!🤩
    Judit Hueso

    ResponElimina
  2. No puc mirar ningun video😒😒😒
    aina amposta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aina, has provat a copiar i enganxar els links?

      Elimina
    2. Ja els puc veure GRACIES.
      👍👍👍👍😋😋

      Elimina
  3. Carles, son molt xulos tots
    JAho he probat i funciona.

    ResponElimina
  4. Hola Carles,a mi m'agradat molt.Petons
    SARA RODRIGUEZ.

    ResponElimina
  5. Gràcies ja ho he fet. Han sigut molt xulos.Sobretot el de la llana i el cabell.😍
    Laia Ortega

    ResponElimina
  6. M'agrada moltíssim. però no puc fer el cotxe perquè em falten imans. Queda pendent.gracies Carles!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quan passi tot això podrem fer els que no hem pogut per manca de material
      Carles

      Elimina
  7. Es veritat es xulisim m'ha encantat!

    ResponElimina
  8. Gracies ja ho he fet .Han suigut molt divertits. el de fer moura la llauna .

    ResponElimina
  9. SON MOLT XULOS SOBRETOT EL COTXE

    ResponElimina
  10. Hola, han sigut molt xulos. M'agradaria veure més.
    Gràcies.
    Guillermo

    ResponElimina
  11. hola Carles soc l´ Edu han sigut entretenits i impresionants espero que penjis mes al blog gracies 😉.

    ResponElimina
  12. M’han agradat molt els videos intentaré fer algun

    ResponElimina
  13. Aquests experiments son molt xulos. N'he probat alguns i m'han sortit. Jan

    ResponElimina
  14. Són molt xulos aquests experiments.😍
    CARLA REIG AGUILAR

    ResponElimina
  15. SÓN XULISSIMS, JO JA HE FET UNS QUANTS. SÓN DIVERTITS.

    ResponElimina