suricates

suricates

divendres, 13 de març del 2020

Bon dia a tothom, alumnat i famílies,

Com esteu? Com va aquest primer dia a casa?

Segur que bé, tot i que amb aquesta sensació estranya que tots tenim, ja ho sabeu, ho hem parlat aquests dies, és una decisió presa pensant en la nostra seguretat i per evitar que hi hagi més contagis. A casa esteu segurs i les vostres famílies us cuidaran, esteu tranquils i tranquil.les.

De moment, ja sabeu que us hem encarregat unes tasques:
- Fitxes de medi
- Anar fent el vuit i mig
- Buscar informació de Gaudí i fer un text
- Fer la fitxa de lectura
-  Fer les tasques 5 i 8 de vocabulari de català

Ara bé, vosaltres ens doneu sempre energia i alegria als més grans, estic segura que trobareu moltes maneres creatives de demostrar a casa vostra que us estimeu, que us cuidareu i que junts i amb responsabilitat de tots això ho superarem i sortirem reforçats.

Recordeu, Junts la nostra força és imparable!!!!

Estem en contacte,
Bon cap de setmana

Noelia



34 comentaris:

  1. gràcies Noelia ja treballare durant aquests dies.JOAN PAÑART

    ResponElimina
  2. hola a tots i totes o sento molt per no haver pogut parlar abans pero he agut de fer unes cose amb el gmail i ara ho he resolt

    ResponElimina
  3. com ba tot he?espero que be,algun infectat?jo no. ni ningu que conegui,espero que bagi tot be

    ResponElimina
  4. Ha i per cert he sigut l'arnau curto els dos misatges anteriors

    ResponElimina
  5. Noelia espero que posis jocs i activitats jo t'esperare

    ResponElimina
  6. Hola Noelia, soc la Júlia Daví Vilar. Moltes Gracies seguire estudiant i treballant a casa.
    JÚLIA DAVÍ VILAR.

    ResponElimina
  7. Hola Noelia,
    Faré els deures.
    Moltes gràcies.
    Un petonas

    ResponElimina
  8. com ba he? cliqueu a respondre i digueume com ba

    ResponElimina
  9. avui noelia a sigut una mica avorrit perque trovava a faltar als meus amics.ivet sanchez

    ResponElimina
  10. Hola Noelia, serà divertit estudiar a casa , peró espero que no s' allargui !!!

    ResponElimina
  11. hola podeu parlar una mica axi sé que mireu els meus comentaris

    ResponElimina
  12. Hola a tots i a totes.
    Fen deures he! Espero que ho s'ho estigueu passant bé.
    MARIONA SIERRA SOLANS I JÚLIA DAVÍ VILAR

    ResponElimina
  13. Bon cap de setmana a totes i a tots!!!
    JÚLIA DAVÍ VILAR

    ResponElimina
  14. Jo a casa m`ho estic pssant be i vaig fent les fitxes pero no vull que s`allargui perque trobo a faltar als meus amics de la classe. I tambe records a tots i a totes

    CARLA REIG AGUILAR

    ResponElimina
    Respostes
    1. Una abraçada Carla, a veure si aviat ens podem retrobar!

      Elimina
  15. Hola bon día a tots companyes i companys. Vaig fent deures a casa de vuit i mig, i fitxes de medi. Avui miraré el bloc. Us trobo molt a faltar. Qui vulgui pot escriure al WhatsApp de la meva mare.
    Una forta abrazada.
    Julia Falguera.

    ResponElimina
  16. Noelia a plastica com fem el text de gaudi?? ivet sanchez

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ivet, aquesta tasca vam dir que l'entregaríem en tornar, pot ser un Word, PowerPoint, fet a ma...la idea és definir a grans trets qui era Gaudí, com era la seva obra i definir a grans trets la seva vida i obra.

      Elimina
  17. De moment m'estic aburrint una mica a casa,a10.Martíç

    ResponElimina
    Respostes
    1. Martí, intenta ocupar el temps perquè passi més ràpid, aquests dies toca tenir paciència! Noelia

      Elimina
  18. Hola soc el xavi esric fent moltes coses que no puc fernormalment. espero que no sigui mol llarg el temps a casa.espero que tots esrigueu be

    ResponElimina
  19. Hola nois a mi m´agrada fer deures a casa pero m´agrada mes fero a al cole perque puc ferlos amb els meus companys/es amics/gues cuide-vos molt bona sort.Edu

    ResponElimina
    Respostes
    1. PABLO. MOLT BONA SORT EDU, A MI TAMBÉ M'AGRADA MES FER ALS DEURES AMB ELS MEUS COMPANYS.

      Elimina