suricates

suricates

dilluns, 16 de març del 2020

Bon día a tothom!


Com ha anat el cap de setmana? Esperem que tots i totes esteu bé, adaptant-vos a aquesta situació excepcional.

Nosaltres ja tenim ganes de tornar a la normalitat però sabem que això s'allargarà uns quants dies més, us facilitarem eines i estratègies per organitzar-nos aquests dies.

A part dels deures que us vam donar abans de marxar de l'escola, cada dia a les 10h del matí us penjarem unes propostes didàctiques de les diferents matèries.
La idea és que amb les tasques proposades seguiu aprenent i practicant, què us sembla?
Aquesta serà la seqüenciació de la setmana:

Dilluns: Català  i  Coneixement del Medi, també Science
Dimarts: Castellà i Música.
Dimecres: Educació Física i Art.
Dijous: Educació en Valors i Matemàtiques.
Divendres: Informàtica i Anglès



Tot i això, us volem oferir unes rutines que podeu tenir en compte pel dia a dia:

1. Crear un horari: Us ajudarà a marcar un temps per a cada cosa, mantenir el dia ocupat i seguir uns horaris més ordenats. El podeu omplir amb allò que més us agradi, reserveu una estona per les propostes didàctiques i recordeu afegir activitats creatives i engrescadores que us motivin i ajudin a portar millor aquestes hores tancats/des a casa. Podeu fer servir aquesta plantilla com a model:
2. Moure el cos: Mantenir un cert nivell d'activitat física és necessari per la vostra salut física i mental. Així que canteu i balleu la cançó que més us agradi, busqueu vídeos de ioga, d'entrenament de saltar obstacles... això si que siguin per a nens/es de la vostra edat.

3. Dibuixar, pintar, crear: Feu un dibuix per emmarcar, dibuixeu allò que més usagrada o allò que veieu des d'una finestra, pinteu amb diferents materials, proveu a fer creacions amb materials reciclats, segur que teniu propostes sorprenents!

4. Llegir i escriure: Llegiu contes de casa, revistes, inventeu un conte imaginari...

5. Jugar: reinventeu les joguines que ja teniu, inventeu jocs nous, jugueu a jocs de taula amb la família...

6. Informar-se: aquests dies us feu preguntes i teniu neguits, el millor per resoldre'ls es buscar informació adaptada a la vostra edat i que us vagi oferint respostes. Per això us pengem l'enllaç de l'infoK, cada dia van penjant novetats, segur que serà molt interessant!


Recordeu, és moment de conviure i compartir!

19 comentaris:

  1. noelia jo ahir vaig buscar al info k el coronavirus i sense veure el blog vaig veure auell video i es molt xulo.ivet sanchez

    ResponElimina
  2. Que bé que tinguessis inquietud i ganes de buscar informació pel teu compte, bona feina!
    Noelia

    ResponElimina
  3. Jo ja vaig fer un horari.Martí (Un petonás)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que t'ajuda a mantenir unes rutines i hàbits. Noelia

      Elimina
  4. JO ja he fet el calendari, durant aquests dies tambe estic fent manualitats ,mirant el info k fent esport i cuinant!

    ResponElimina
  5. JO ja he fet el calendari, durant aquests dies tambe estic fent manualitats ,mirant el info k fent esport i cuinant!

    ResponElimina
  6. JO ja he fet el calendari, durant aquests dies tambe estic fent manualitats ,mirant el info k fent esport i cuinant!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És molt positiu que et mantinguis tan activa Martina!
      Noelia

      Elimina
  7. JO JA HE FET EL CALENDARI.ESTIC MOLT CONTENT PER PODER FER CLASE NORMAL A CASA I ARA MES CÒMODE EN PIJAMA!!!!JAJAJA!!!! ENS VEIEM AVIAT. UN PETÓ PER A TOTS. PABLO

    ResponElimina
    Respostes
    1. És bo anar mantenint el ritme Pablo, no et quedis cada dia en pijama eh!!! Noelia

      Elimina
    2. JO EL VAIG FER EL ALTRE DIA I M´HA QUEDAT MOLT BÉ.
      Peró jo el vaig fer un dia abans de que el possessiu al blog jo estic preparada per a tot 😊😊👌👌
      Aina Amposta Rodríguez.

      Elimina
    3. Perdo jo he escrit EL ALTRE i es l´altre.😐😐
      Aina Amposta

      Elimina
  8. Jo també l’ he fet pero m’ ha costat una mica amb tantes hores.
    JÚLIA DAVÍ VILAR

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquest és el repte, ser creatiu i inventar jocs i activitats per omplir les hores! Noelia

      Elimina
  9. Jo miro les noticies per mantenirme informada.
    gracies per la informacio Noelia.
    Emma Lopez Gispert

    ResponElimina
  10. JO TANBE HE FET EL CALENDARI HA QUEDAT XULISIM👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌

    ResponElimina