suricates

suricates

dijous, 19 de març del 2020

Hola de nou,

Ara toca posar-se amb les mates! Ja sabeu que podeu anar repassant càlcul i operacions, sobretot les divisions!

Avui us proposo diferents enllaços, uns per seguir practicant la comparació i suma i resta de decimals i els altres de comparació i suma i resta de fraccions.

Decimals

Fraccions

Suma i resta de decimals

Suma i resta de fraccions



Us convido a fer-los i a inventar-vos algun exercici semblant que podeu compartir a comentaris, així entre tots ens ajudarem!

Cuideu-vos molt!
Noelia

50 comentaris:

  1. Jo ja he jugat i ha sigut bastant fàçil per mi i tambe divertit

    CARLA REIG AGUILAR

    ResponElimina
  2. Jo ja he jugat i ha sigut bastant fàçil per mi i tambe divertit
    CARLA REIG AGUILAR

    ResponElimina
    Respostes
    1. Carla dic el mateix .Molt xulo.
      Mariona Sierra Solans

      Elimina
    2. Per a mi també ha sigut molt xulo però m'ha costat la suma i resta de decimals.ERIC

      Elimina
  3. Hola noelia acabo de probar els jocs de les fraccions i decimals suman i rrestan m´ho he passat molt be jugan era facil i divertit moltes gracies per posar aquests jocs tan divertits i senzills .Edu

    ResponElimina
  4. e jugat a tots els jocs molts divertits

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. Hola soc l'Eloi.san de escriure els exercisis o san de fer i ja esta?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Eloi, doncs els jocs es fan online, el que si proposo és que inventeu algun exercici similar i el poseu a comentaris. Una abraçada, Noelia

      Elimina
  7. Noelia estava fent mates i quant em faltaben 1o2 per acava no em deixava continuar posava que havia arrivat al maxim pero no havia acavat.Xavi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segurament se t'ha esgotat el temps, torna a provar-ho 😉

      Elimina
  8. Gracies per posar-nos jocs Noelia son tots molt divertits. Júlia Daví Vilar

    ResponElimina
  9. ja he fet els exercicis han sigut molt facils i divertits.Noelia jo tambe vull que posis pagines del deca que tambe es molt divertit.Gracies per posar cosas tan divertides.

    ResponElimina
  10. Bon dia soc l' Eloi. Penjo un exercici que he fet amb el meu pare:
    ordenar de mes gran a mes petit:
    12/3 12/2 12/12 12/4

    Per cert, recordeu que avui ES EL DIA DEL PARE!!!
    FELISTEULOS A TOTS!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fantàstic Eloi i felicitats a tots els pares del grup!
      Noelia

      Elimina
  11. Noelia, els he fet tots ,tots son molt divertits , pero el de sumes i restes de decimals , la primera resta la tinc be pero em posa que esta malament.:(

    ResponElimina
  12. Hola Noelia els jocs son molt facils i molt divertits. Me entretengut pero s'ha fet molt curt. seguire fent 8 i mig. Biel

    ResponElimina
  13. Noelia no puc entrar perque la wifi no ens funciona molt bé.
    Ho tornaré a intentar quan l'agin arreglat.
    Emma Lopez Gispert

    ResponElimina
  14. Hola Noelia acabo de fer els jocs de mates, m'han agradat molt!
    SARA RODRIGUEZ.

    ResponElimina
  15. Noelia, he fet tots els jocs han sigut molt facils peró el que m´ha costat mes es el de suma i restar decimals peró després ja ho he entés millor .
    Aina Amposta Rodríguez 🤩🤩🤩🤩

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me n'alegra que t'hagi servit per afiançar aquest aprenentatge, Bona feina! Noelia

      Elimina
    2. Gracies!!!!!!!😘😘😘
      Aina Amposta Rodríguez👩👩

      Elimina
  16. M’han ajudat molt aquests jocs
    Martina Navarro

    ResponElimina
  17. Una pregunta Noelia, en el llibre deca hem de fer alguna página en concret? o només les divisions,decimals...???
    Aina Amposta Rodríguez

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aina, de moment no us he demanat fer cap pàgina, la propera setmana us demanaré que feu algunes. Noelia

      Elimina
  18. Noelia, lo de la wifi ja s'ha solucionat.
    Pero no s'em carrega la pagina i ho he provat en dos navegadors.
    Si hi podeu fer algo us ho agrairia molt.
    Gracies
    Emma Lopez Gispert❤❤❤

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs em sap greu Emma, ho acabo de provar i funciona, i si ho proves amb tablet o mòbil dels pares? Es fan ràpid!

      Ja em dius,
      Noelia

      Elimina
    2. Ho intentare Noelia,
      Gracies
      Emma Lopez Gispert

      Elimina
  19. Pablo. Son molt xulos. Son divertits.A mi també m'han servit. A mi mates m'agrada, es una assignatura molt xula.

    ResponElimina
  20. Aquestes activitats son bastan xules i bastan facils. Jan

    ResponElimina
  21. les activitats son molt xulas i fàcils. Noelia

    ResponElimina
  22. Doncs a mi m'han encantat els 4 jocs de matematiques.UNA ABRAÇADA.Eric

    ResponElimina
  23. Hola soc la ivet m'ha agradat molt jugar he jugat amb la meva germana encontes de fer decimals ella restava i aixi practicava

    ResponElimina
  24. Hola Noelia ,
    jo tambe he jugat , m'o he passat molt be.
    Hos he trbat molt a faltar.
    una forta abracada .
    Julia Falguera.

    ResponElimina
  25. Les activitats son molt facils i divertides
    espero que posis mes
    Noelia

    ResponElimina
  26. Juli ,he arribat al nivell 30 dos vegades! Inpresionant veritat?Li vaig pillant el truquillo i cada cop ho faig millor. Estic segur que ho fare super bé!

    ResponElimina