suricates

suricates

divendres, 27 de març del 2020

Ei Suricates!

Us heu adonat? Sí, sí, vosaltres! Ja torna a ser divendres....!!!! Una setmana més que passa i que hem pogut seguir en contacte gràcies al blog, s'ha de reconèixer aquest avantatge tecnològic...



Tot i que sabeu...ens trobem amb molts sentiments contraris, sabem que hem de quedar-nos a casa i així ho fem, però ens agradaria tant una cosa... no us ho imagineu com ens agradaria...

Que us imagineu què és?... Espera Carles crec que he sentit algú que ho ha endevinat i li ha dit al seu pare, escolta un altre... i li diu a la germana...

Sí, sí, ho heu encertat, ens agradaria tornar a l'escola, a compartir rialles, bones converses, aprenentatges conjunts i tantes bones experiències... i sabeu que, avui divendres trobarem a faltar un moment molt especial... els nostres comiats de cap de setmana, les abraçades i encaixades de mans a la porta, i perquè no també de colzes...


En definitiva, us enyorem i trobem a faltar a cada un de vosaltres, és per això que ens encanta seguir els vostres comentaris al blog, les vostres respostes a les tasques i com parleu entre vosaltres i amb nosaltres, us encoratgem a seguir participant fins que tot això s'acabi, bona feina, nois i noies!

Abans d'acomiadar-nos us explicarem un secret... no ho dieu a ningú eh!!!  Avui a la tarda, si entreu al blog, trobareu una sorpresa, a nosaltres ens ha fet molta il·lusió preparar-la, esperem que us agradi.

Ara sí, ens acomiadem fins a la setmana vinent.
Una abraçada ben forta i milers de petons per tothom.

Us estimem,
Carles i Noelia

21 comentaris:

  1. Hola Noelia i Carles estic desitjant veure la sorpresa.

    ResponElimina
  2. Moltes gracies!
    Emma Lopez Gispert

    ResponElimina
  3. Quantes ganes de veure la sorpresa a i espero que to aixo ja acavi que tinc moltes ganes de tornar

    ResponElimina
  4. Hola Carles i Noelia tinc ganes de saber quina sorpresa es.Xavi

    ResponElimina
  5. Hola Carles i Noelia estic desitjant que arribi aquesta tarda ja.
    Aina Amposta

    ResponElimina
  6. Quina il·lusio!!!
    Júlia Falguera

    ResponElimina

  7. Tinc molta intriga per saber quina és la sorpresa .Quina i.lusió!🥳
    Us trobo molt ha faltar!!!😜

    ResponElimina
  8. Quina intriga !
    M'estic morin nomes de pensar-ho!😜😅🤩

    ResponElimina
  9. PABLO. JO TAMBÈ M' ESTIC MORINT D'INTRIGA PER SABER QUE ES. SEGUR QUE ES XULISSIM

    ResponElimina
  10. jo tanbe ull tornar al cole os trobo a faltar

    ResponElimina
  11. jo tambe tinc moltes ganes d'anar a l'escola i donar-vos una abraçada a tots

    ResponElimina