suricates

suricates

dilluns, 30 de març del 2020

HOLA SURICATES!!!


ENS VA ENCANTAR QUE PARTICIPÉSSIU EN EL CONCURS...



AQUÍ US DEIXEM LES SOLUCIONS...




1. CARLES                                7. ROGER
2. PURI                                      8. MONTSE 

3. NATÀLIA                              9. ANNA 

4. ROSA                                    10. JULI

5. MÒNICA                               11. NOELIA
6. ADRIÀ.                                  12. JOSEFINA



QUÈ, QUANTES N'HAVÍEU ENCERTAT???

tant hem canviat?  jajajaja

18 comentaris:

  1. Jo he fet 8 encerts .Me equivocat en la Josafina, la Puri,la Montse,la Anna.

    ResponElimina
  2. Respostes
    1. Jo estic com el Pau,nomes he encertat 2 la Noelia i el Carles

      Elimina
  3. M'he liat mes que jo que se. Nomes he ensertat en el Carles i Juli.

    ResponElimina
  4. Ohhh jo he encertat 7. Es que heu canviat moooooolt. Petons ha sigut molt divertit!!
    Laia Ortega

    ResponElimina
  5. Jo he encertat 11 , m'ha faltat la 5!!!😅

    ResponElimina
  6. Heu canviat tots moltissim menys el Carles!!!😜

    ResponElimina
  7. Heu canviat un monton.
    Jo he encertat 3😓😓🙄🙄😧😧

    ResponElimina
  8. PABLO. JO HE ENCERTAT 7.HE FALLAT EN LA ROSA, LA MÒNICA, LA NATALIE, LA MONTSE I LA ANNA.

    ResponElimina
  9. He encertat unes quantes, ha sigut molt difícil. M'ha encantat aquest joc. Us estimo.

    ResponElimina
  10. Mare meva nomes he encertat a la noelia i crec que a la monica.QUE DIFICIL!!!!!

    ResponElimina
  11. Jo he encertat 6
    Ha sigut una mica bastant difícil perquè heu canviat molt!!!!!!!!!!😂😂😯🙄🙄🙄
    CARLA REIG AGUILAR

    ResponElimina
  12. Heu cambiat molt!!!

    ResponElimina
  13. Jo de tant que heu canviat nomes he encertat el juli i el carles!
    😋😋😋

    ResponElimina
  14. Nomes he encertat 4. com que heu canviat tan he tingut la mala sort d'encertar tant poques.

    ResponElimina