suricates

suricates

dilluns, 23 de març del 2020

Bon dia,

Ja tornem a ser aquí, què tal el segon cap de setmana de confinament? Esperem que cada cop més habituats a la nova situació.

De ben segur que us vénen pensaments i neguits al cap, ja sabeu és important compartir-los i buscar suport en aquells que teniu aquests dies més a prop, les vostres famílies.

Segur que aquests dies ja us heu replantejat moltes coses, us heu mostrat més propers i afectuosos amb aquests que viuen a casa, ara tenim més temps per estar pendents els uns dels altres i de demostrar-nos com ens estimem.

És per això que la tasca d'aquesta setmana de català serà crear un cartell amb un eslògan per donar-vos ànims els uns altres i per demostrar-vos l'afecte que us teniu, què us sembla?

Guardeu el cartell per quan ens trobem, però compartiu a comentaris els vostres eslògans, així ens animarem entre tots i totes!

Nosaltres us deixem un per encoratjar-vos a seguir estant a casa, entre tots i totes guanyarem al virus! 



Recordeu que al blog ja fa temps que teniu penjat un enllaç per repassar els diferents continguts que hem anat treballant, podeu fer èmfasi en l'accentuació.

Us el tornem a posar:
Aventura't amb l'ortografia

A més a més, la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals posa al vostre abast un recull de vídeos i propostes educatives sobre els diferents àmbits escolars, per ajudar-vos també a mantenir-vos al dia.

Els trobareu al següent enllaç:
Avui aprenem

Avui no ens volem acomiadar sense dir-vos que tenim molt present que estem vivint una situació nova per a tots i totes i que esteu actuant amb molta responsabilitat, i amb la implicació i maduresa necessària per seguir aprenent des de casa, avui el nostre aplaudiment és per vosaltres!!!!






Cuideu-vos molt, seguim en contacte durant la setmana!
Carles i Noelia

48 comentaris:

  1. Respostes
    1. Hola clicant el botó de la dreta del ratolí la primera opció diu Emoji
      Laia Ortega

      Elimina
    2. Es veritat es fan aixi.👍👍👍
      Aina Amposta

      Elimina
  2. Guai!! Sóc la Siena i el meu eslògan es: Tranquils, tot anirà bé,

    ResponElimina
  3. El meu eslògan es: Quedat a casa, estas ajudant.
    JÚLIA DAVÍ VILAR

    ResponElimina
  4. Gracies per animarnos!!!😊😊😊

    ResponElimina
  5. Si et quedas a casa,el virus marxarà. Biel

    ResponElimina
  6. Hola! El meu eslògan és:
    Tot sortirà bé si lluitem junts ��

    ResponElimina
  7. El meu lema es tots junts derrotarem al virus

    ResponElimina
  8. Molt bé aquests eslògans! Un cop més es demostra que el nostre treball si és en equip ens permet aconseguir fites extraordinàries!!!

    Bona feina nois i noies.
    Noelia

    ResponElimina
  9. Tot anirà bé si la gent s'anima a no sortir al carrer ! Xavi

    ResponElimina
  10. El meu eslògan és:
    Posa el teu granet de sorra.Queda't a casa!
    Jana

    ResponElimina
  11. Els enllasos de medi no funcionan

    ResponElimina
  12. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Noelia! Peque heu borrat el meu eslogan, no estaba bé?

      Elimina
    2. Suposo que algú l'ha esborrat per error... Estava molt bé, el pots tornar a posar? Gràcies. Noelia

      Elimina
  13. Es pot fer en un powerpoint? O en paper?

    ResponElimina
  14. Us envio el meu eslògan:
    Recordeu...
    Si a casa ens quedem
    entre tots guanyarem
    al coronavirus vencerem
    i aviat ens veurem.
    Laia Ortega

    ResponElimina
  15. El video de la alactrisitat ma agradat molt

    ResponElimina
  16. El meu eslogan es: si ens quedem a casa ajudarem els metges. Jan

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fantàstic Jan i molt necessari, aquests dies necessiten la mostra ajuda! Noelia

      Elimina
  17. Hola sóc el Pol.El meu eslogan es:
    Fins que no la trobem la millor vacuna es quedar-se a casa.Pol

    ResponElimina
    Respostes
    1. Importantíssim això de trobar la vacuna! Bon eslògan Pol. Noelia

      Elimina
  18. Quedant-nos a casa, li treurem la corona al virus!
    Hugo

    ResponElimina
  19. jo estic a casa ajudant i fent deures.
    #JoEmQuedoACasa
    😘😘❤❤
    Carla reig aguilar

    ResponElimina
  20. PABLO. EL MEU ESLOGAN ES:
    AMB LA TEVA RESPONSABILITAT, GUANYAREM AL VIRUS!!!

    ResponElimina
  21. El meu lema es: El coronavirus el guanyarem junts però si la gent surt de casa no el guanyarem. Arnau G.

    ResponElimina
  22. el meu eslogan es: A casa cap virus arrasa

    ResponElimina