suricates

suricates

diumenge, 22 de març del 2020

Bon diumenge a tothom,

Per acabar el cap de setmana us deixem un conte que ens ha semblat interessant compartir i que ha fet amb molt amor i afecte un familiar d'alumnes de l'escola, l'Enric Vidal.

Explica la situació actual des d'una vessant científica. Potser ens ajuda a tots i a totes a entendre què és un virus, com es propaga, d'on ha sortit, etc...

Esperem que us agradi. A nosaltres ens ha encantat!


Us esperem demà amb noves propostes!
Carles i Noelia



14 comentaris:

  1. El conte ha estat molt bé pero jo ja m'estic cansant una mica d'estar a casa,¡¡¡¡Vui anar al cole!!!!!

    ResponElimina
  2. Jo estic com l'Hector ,les coses genial pero vull anar a l'escola.
    Pero el conte molt be.US TROBO A FALTAR

    ResponElimina
  3. M'agradat molt el vídeo i a mes m'ha ajudat a entender coses que no sabía ni que significaven.😃

    ResponElimina
  4. El conte molt xulo.
    MARIONA SIERRA SOLANS

    ResponElimina
  5. A sigut molt xulo, pero tambe tinc ganes de tornar al cole!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aina Amposta😊😊😊23 de març del 2020, a les 11:09

      Jo igual Judit.😘😘

      Elimina
    2. Jo tambe tinc ganes de tornar al cole

      Elimina
  6. Per fi he entes més aixo del coronavirus.
    Gracies Carles i Noelia.
    JÚLIA DAVÍ VILAR

    ResponElimina
  7. Hola , a mi m'ha semblat molt be I xulu. Aixi podem saber mes coses.
    Júlia Falguera.

    ResponElimina
  8. Ja he vist el video i ja entenc mes aixo del covid-19.Xavi

    ResponElimina
  9. A mi també m'agradat molt aquest conte!Jan

    ResponElimina
  10. Molt xulo el conte,molt facil i divertit

    ResponElimina
  11. Molt xulo el conte.

    ResponElimina
  12. PABLO. ES MOLT XULO EL CONTE. A MES HE APRÉS NOVES PARAULES QUE NO SAVIA, ARA SE MES PARAULES I VIRUS NOUS QUE NO SAVIA.

    ResponElimina