suricates

suricates

divendres, 20 de març del 2020

Apa!

Primera setmana de contacte telemàtic acabada, com ha anat?, com ho valoreu?

Està clar que amb les mancances que suposa el no tenir contacte físic i el no poder-nos veure... però hem aconseguit poder mantenir-nos connectats, nosaltres estem molt satisfets amb la vostra implicació, seguiu així!

Estem segurs que sou conscients de tot el moviment de gratitud envers tot el personal sanitari, comerciants, transportistes, el personal de neteja... i així amb tots els col·lectius que vetllen per cobrir les nostres necessitats i serveis essencials aquests dies. Els hi fem arribar entre tots de nou les nostres gràcies infinites.


Així que hem pensat que una bona manera de desitjar-vos un bon cap de setmana i que us permeti seguir connectats també a aquest moment que estem vivint és aquesta iniciativa que ens arriba del CST de Terrassa:



Ja sabeu, hi ha molta gent patint els efectes d'aquest virus, tota aquella gent que està malalta i aïllada de la resta per evitar més contagis, segur que amb les vostres paraules i dibuixos els donareu ànims i els arrencareu alguns somriures! Què, us animeu?

Guardeu una còpia dels escrits i els dibuixos per poder-los veure junts quan tornem, mentrestant a comentaris podeu compartir la idea principal del vostre missatge.

Ara sí, ens acomiadem fins a la setmana vinent, us fem una mega abraçada virtual.

US ESTIMEM!!!!

Carles i Noelia

27 comentaris:

  1. UAU!!!
    Jo vull fer una carta a l'ospital per aquells que estan sols o aillats dels familiars o a el cat salut...
    Emma Lopez Gispert

    ResponElimina
  2. Bon dia
    Em sembla super bé aquesta idea perquè estar sense la gent que t'estima a un hospital ha de ser molt dur i trist. Segur que amb les nostres cartes i dibuixos poden gaudir una miqueta i no sentir-se sols.
    M'encanta i faré totes les que pugui.
    Bon cap de setmana per tothom!
    Petons des de casa
    Laia 🥰

    ResponElimina
  3. Em sembla perfecte fer aixó per les persones aïllades en els hospitals.
    Així que POSEM-NOS a animar a la gent.

    Àlex

    ResponElimina
  4. Una pregunta Noelia,l´escrit a de ser llarg o poden ser unes paraules d´anim
    ???
    Aina Amposta 🤔

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aina, l'important no és la quantitat, és la qualitat. Que els nostres missatges els alegrin els dies i els recomfortin.
      Ho faràs genial!
      Noelia

      Elimina
  5. ivet sanchez, jo ahir per la nit els del meu barri van començar a aplaudir super fort mai ho avia escolatat.
    I tambe vam parlar amb els veins d'avall per el balcò

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que aquests aplaudiments els ajuden a seguir amb força, i a la resta ens transmeten que estem junts en aquesta lluita i que entre tots ho aconseguirem!!! Noelia

      Elimina
  6. Jo ja he fet el meu prropi cartell.Ruben.

    ResponElimina
  7. Hola Noelia ! Avuí t'escric jo . Espero que estiguis bé i la teva família també , com a pares ho valorem molt positivament , sobretot feines que ajuden a distreure-ns , videos , experiments , manualitats , exercicis físics , exercicis amb l'ordinador etc, .Els nens també ho valoren molt positivament.Una abraçada molt forta .Gemma

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Gemma per les vostres paraules, ens encoratgen a seguir endavant i a seguir omplint el blog de propostes que us resultin profitoses. A casa estem bé, gràcies per interessar-vos.

      Us faig una forta abraçada virtual, esperant poder retrobar-nos aviat.

      Cuideu-vos molt!
      Noelia

      Elimina
  8. Jo ja he fet un cartell que el tinc penjat al balcó. Posa que tot anirà bé i hi ha un arc de sant martí.
    Us recomano que ho feu, queda molt bé!
    JÚLIA DAVÍ VILAR

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona iniciativa, però aquest no arribarà als malalts que és l'objectiu de la nostra proposta!

      Elimina
  9. Jo faré uns dibuixos molt xulos i donaré molts ànims. Biel. una abraçada a tots

    ResponElimina
  10. Respostes
    1. Bona iniciativa, però aquest no arribarà als malalts que és l'objectiu de la nostra proposta!

      Noelia

      Elimina
  11. Jo ja tinc pensat molts dibuixos per fer ��

    ResponElimina
  12. Jo tambe he fet un cartell i el penjare al balco

    ResponElimina
  13. Jo ja he fet el cartell i l'he penjat a la meva habitació .
    MARIONA SIERRA SOLANS

    ResponElimina