suricates

suricates

dimecres, 18 de març del 2020

Bon dia,

Avui dimecres ens seguirem endinsant en la vida i obra de Gaudí, com sabeu teníem pendent una sortida al Park Güell i la Sagrada Família.

La tasca que us proposem es basa en la salamandra emblemàtica que trobem al Park Güell, us deixem una imatge perquè l'observeu i us fixeu en la tècnica del trencadís que en Gaudí utilitzava.

La idea és que agafeu aquest animaló i seguint la tècnica del trencadís, que és un mosaic format per trossos irregulars de ceràmica, marbre o vidre generalment de disseny abstracte típic del modernisme, feu la vostra pròpia interpretació i creeu el vostre.


Podeu utilitzar materials reciclats com taps, botons, retalls de diaris, revistes, pintures... tot el que us vingui al cap i que us permeti ser creatius i imaginatius.



Això sí, amb materials que tingueu a casa, recordeu aquests dies ens hem de quedar a casa i només sortir si és estrictament necessari.

Segur que us quedarà genial!

Us animem a compartir a comentaris quins materials heu utilitzat i, per cert, algú sap per què Gaudí utilitzava els animals en les seves obres? A veure qui té la resposta!

Carles i Noelia



49 comentaris:

  1. la estic començan a fer no ser com an surtira el final

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que quedarà genial Akane! Ja ens explicaràs amb què ho fas finalment.

      Noelia

      Elimina
    2. al final lo he fet de papers de color

      Elimina
  3. A Gaudi li agradava la natura i s´inspirava amb ella per fer les seves obres. Arnau G

    ResponElimina
  4. ivet sanchez. noelia a sota de el llangardaix es goma eva????

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ivet, pot ser un cartró, paper, goma eva... El que tinguis per casa!
      Noelia

      Elimina
  5. Bon día Noelia y companyía
    Yo fare el llangardaix amb la capsa de cartró on venen els briks de llet.I el trencadís amb papers de colors. Laia Ortega 😜

    ResponElimina
  6. Respostes
    1. Noelia ara le acabat m´ha sortit molt xuli.
      Aina Amposta

      Elimina
    2. es podia fer servir fil, papers,botons...no???
      Aina Amposta

      Elimina
    3. es podia fer servir fil, papers,botons...no???
      Aina Amposta🤔🤔🤔

      Elimina
  7. Hola Noelia ho fare amb cartro a veure com em queda. Xavi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que quedarà molt bé, ja ens ho ensenyaràs! 😉

      Elimina
  8. Que xul.lo! Ara busco material i m'hi poso!
    Jana

    ResponElimina
  9. Noelia la part d'avaix pot ser de cartolina verda??
    ivet sànchez

    ResponElimina
  10. Jo ho estic fent amb pedres pintades de diferents colors. Jan

    ResponElimina
  11. Jo ho he fet amb fil, tela i paper de diari, ha sigut divertit!

    ResponElimina
  12. jo ho faré aquesta tarda i ho faré amb taps de ampolles o el que tingui per casa
    CARLA REIG AGUILAR

    ResponElimina
  13. Noelia es pot fer nomes amb 1 material i retuladors???
    Emma Lopez Gispert

    ResponElimina
  14. JO HO FARE AMB:
    -RETOLADORS
    -TAPS D AMPOLLA
    -REVISTES I DIARIS
    -CARTOLINES
    LAURA SICILIA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Una proposta amb molts materials, segur que queda genial! Noelia

      Elimina
  15. Jo ja ho tinc fet i m’ha quedat molt xulo
    Martina 🥰

    ResponElimina
  16. jo ho he fet amb paper de cuina i amb taps de suro i ab pintura

    ResponElimina
  17. Pablo. A mi m'ha costat molt, però al final m'ha quedat molt xulo. Aquesta activitat a sigut la que més m'ha agradat de totes. I el que he fet a sigut dibuixar la sargantana en una cartulina, després he retallat uns troços de feltre de colors i finalment
    els he enganxat.

    ResponElimina
  18. Jo ja l'he fet i m'ha quedat molt xulo! he utilitzat cartró, papers de colors i plàstic!
    Aina Romero

    ResponElimina
  19. Eduard s.jo encara no he fet el trencadis pero dema carles i noelia hos prometo que el fare ho fare amb pesses de lego ho intentare fer lo millor possible una ultima cosa carles i noelia cuideuvos molt i tingueu precausions bona sort. no hos infecteu 🤞🤞🤞✌✌✌😉😉😉

    ResponElimina
  20. Martí Jo ja l'he fet ja i m'ha quedat molt bé.

    ResponElimina
  21. JOAN PAÑART. Jo ja he fet el llangardaix i crec que m'ha quedat bé ho he fet amb tela de colors i dos botons pels ulls, aaa! I llana de color per resseguir-lo. ja se la resposta de la pregunta que ens heu fet,feia animals perquè, quan era jove li agradava fer excursions als camps o a les muntanyes i la naturalesa l'inspirava per tot lo que ell feia.

    ResponElimina
  22. Jo ja el tinc fet una activitat molt xula!!!

    ResponElimina
  23. Ja el vaig fer, però avui m'he adonat que no havia dit res. El tinc a la meva carpeta i l'he fet amb goma eva que tenia la mare per casa, és de molts colors, també li he fet un per la meva germana.

    ResponElimina