suricates

suricates

divendres, 27 de març del 2020

L'escola a casa:Inform@tica

Hola nois i noies, ja ha passat una setmana i us torno a posar feina. Aquest cop repassarem primer el Kodable per treballar la programació i després una activitat Jclic que vam fer a l'any 2014 sobre la nostra escola en anglès, la Natalie, la meva filla i jo.Segurament, la majoria no la coneixereu però us asseguro que és molt xula, surten molts mestres actuals i alguns que ja no hi són. Espero que us agradi.No us oblideu de fer-me algun comentari.

KODABLE -- Hem de fer la part d'Asteroidia i a veure si arribem al nivell 7.9



33 comentaris:

  1. Respostes
    1. Gràcies a tu per fer-los.Espero que hagis arribat al nivell 7.9

      Elimina
  2. Juli jo ja he fet el 7.9 .😜😜.
    MARIONA SIERRA SOLANS

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Mariona, saps que trobo a faltar jo?
      Les classes de robòtica, crec que eren molt divertides.

      Elimina
  3. Aquesta feina m'agradat molt Juli

    ResponElimina
  4. Gracies per el kodable Juli!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu, per fer tota la feina que proposo.
      Ets encantadora.

      Elimina
  5. Hola Juli he arribat al 7.10 pero no he fet el nivell .Xavi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Així m'agrada Xavi, tu sempre tan treballador.

      Elimina
  6. socl´Edu m´agrada per que puc aprendre les paraules.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Edu,però recorda posar el teu nom abans de fer el comentari.

      Elimina
  7. Ale,ha he arribat.ERIC PADILLA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Entenc que has arribat al nivell 7.9, ets fantàstic.

      Elimina
  8. Itambe he fet el Jclic de l'Escola es moto divertit!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perfecte, ja has fet tota la feina.
      La setmana que ve en tindreu més.

      Elimina
  9. Hola Juli teniem que arribar al 7.9 oí donç quan me adonat ja anva per 8.1
    Aina Amposta

    ResponElimina
    Respostes
    1. No importa, si vols pots fer més, no pateixis.

      Elimina
  10. Gracies Juli!

    ResponElimina
  11. el kodable es un dels meus jocs prferits gracies juli per penjarlo .EDU

    ResponElimina
    Respostes
    1. Penso com tu Edu, el Kodable és una de les activitats més divertides que fem.

      Elimina
  12. PABLO. JA HE FET EL JCLIC. ES MOLT XULO. MOLTS PÈTONS.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fantàstic Pablo, espero que també hagis fet el Kodable.

      Elimina
  13. Ma agradat mol male passat tot

    ResponElimina
    Respostes
    1. Entenc que has arribat al nivell 7.9, ets genial.

      Elimina
  14. M'ha encantat!
    M'ho he passat genial!
    😁😜

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'encanta que t'ho passis bé treballant informàtica.

      Elimina
  15. ja he acabat,Juli🍨🍧🍦🍭🍡

    ResponElimina
    Respostes
    1. Així m'agrada, veig que has treballat força.

      Elimina
  16. M'he divertit molt, he fet Jclic KODABLE. Biel👍👍

    ResponElimina
  17. Hola Juli! he arribat fins el nivell 7.11 m´ha agradat molt adeu!!!

    ResponElimina
  18. He fet mes del 7.9 ha sigut molt facil. PAU

    ResponElimina