suricates

suricates

dissabte, 21 de març del 2020

CARNESTOLTES 2020

Hola nois i noies,com us vaig dir, avui he preparat una sorpresa que espero us agradi.Com ja sabeu,després de carnestoltes em van operar de la vista i no vaig tenir temps d'ensenyar-vos els vídeos d'aquesta festa,Doncs aquí els tenim, espero que us ho passeu tan bé com jo.

VÍDEO 4-A
VÍDEO 4-B.1
VÍDEO 4-B.2


Si en voleu més, visiteu el bloc de sisè "els volcans" i veureu als nostres jutges de l'escola ballant. Ho fan superbé, no penseu ?

19 comentaris:

  1. Jo ja ho he mirat i tots fan molta gracia!!!!
    MARIONA SIERRA SOLANS

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si us agraden, també els podeu descarregar.

      Elimina
  2. Quina gracia!!!!
    Aina

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies va fer divertit! Juli espero que estiguis millor de la teva operació.
    Laia Ortega

    ResponElimina
    Respostes
    1. Laia, la setmana que ve posaré d'altres, també molt divertits.

      Elimina
  4. Respostes
    1. I tant que va quedar molt bé, va ser divertidissim.

      Elimina
  5. Respostes
    1. Sí, la veritat és que estàveu molt graciosos.

      Elimina
  6. Respostes
    1. Jo també Carla, va ser una estona molt divertida.

      Elimina
  7. PABLO. A MI EM VA AGRADAR MOLT, PERÒ VA SER UNA PENA QUE NO MENJESIM XOCOLATA CALENTA. A VERA SI EL ANY QUE VE PUGUEM MENJAR.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Penso com tu, que va ser un dia meravellós, però va faltar la xocolata de cada any.

      Elimina