suricates

suricates

dimecres, 25 de març del 2020

Bon dia Suricates!

Avui ens toca connectar amb l'artista que portem a dins! Fa dies que rumiem en quina proposta presentar-vos i creiem que hem trobat una de ben engrescadora, a veure què us sembla. Us l'expliquem?

Bé, doncs ja fa dies que sou a casa i de ben segur que se us han acudit idees fantàstiques per fer i compartir en família, oi que sí?

Doncs hem pensat que una bona manera per compartir una experiència en família seria crear el nostre propi joc de taula, personalitzat segons els gustos i interessos de cadascú. I quin joc fem? Com ho fem?

Ja sabem que és hora de quedar-se a casa i que per tant el material haurà de ser el que trobem a casa, ja sabeu, cap problema, cap limitació, totes les propostes i idees creatives seran benvingudes! Estareu pensant... Però, bé ens penseu dir què farem?

Sí, sí, aquí la nostra proposta:




Tothom sap quin joc és, oi? Doncs sí, el tres en ratlla, es tracta de construir el vostre propi tauler i les vostres peces, amb els personatges, objectes, aliments, animals... tot allò que us vingui al cap i així un cop fet podeu gaudir-ne amb ell a casa, de ben segur que us farà passar una bona estona!

A més a més, si el guardeu, el podrem compartir quan ens tornem a retrobar, segur que gaudirem molt i descobrirem idees ben originals!

I no  creieu que estaria bé que poguéssim compartir les vostres creacions? D'ara endavant podeu penjar a les xarxes, Instagram, Facebook i Twitter, vídeos de les vostres activitats amb el hashtag #ElCimACasa, serà una manera més de mantenir el contacte entre vosaltres i de poder seguir compartint i creixent junts. Us animeu? 

Us convidem a compartir a comentaris els materials que heu triat i en què us heu inspirat per triar el tema de les vostres fitxes.

Esperem que us agradi aquesta activitat tant com a nosaltres!

Una abraçada,
Carles i Noelia

49 comentaris:

  1. Jo ja vull tornar a veure els meus companys.
    Aquesta manualitat la faré d´aquí poc i segur que serà entretinguda i divertida, però quant ja l´has fet segur que serà divertit jugar amb la família. Així que ja li farem temps per fer aquesta meravellosa manualitat.

    #QuedateEnCasa CARLA REIG AGUILAR💕💕💕

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tots tenim ganes de tornar, però ara hem de centrar-nos en aprofitar el temps a casa i tenir paciència i força fins que això passi. Cuida't molt!
      Noelia

      Elimina
    2. Tú Noelia també quidat molt i disfruta molt 😋
      CARLA REIG AGUILAR

      Elimina
  2. Hola ja la fare m'agrada molt.
    MARIONA SIERRA SOLANS

    ResponElimina
  3. Hola m´ha agradat molt aquesta activitat jo tinc moltes idees peró no ser per on començar.😋😋
    Aina Amposta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja compartiràs aquestes idees amb els companys, segur que els ajudes molt! Noelia

      Elimina
    2. Si😛
      Aina Amposta

      Elimina
    3. Amb hueres,fer com un camp de flors,les fitxes que siguin emojis aquesta la fare jo,...
      Aina Amposta.😁🌸🥚

      Elimina
    4. Aina, ens ho has d'ensenyar això!
      Carles

      Elimina
  4. M´ha agradat lidea ja ho estic fent.Xavi

    ResponElimina
  5. Bon dia, aquesta tarda ho faig.
    M'encanta l'idea.
    JÚLIA DAVÍ VILAR

    ResponElimina
  6. Bon dia, avui a la tarda ho faig.
    Molts petons,
    JÚLIA DAVÍ VILAR

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aina Amposta😝😝😝😝25 de març del 2020, a les 11:23

      Molts petons Júlia😘
      Aina Amposta

      Elimina
  7. Ja buscare un dia per fero segur que em venen moltes coses al cap.Em surtira genial!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ara tens molts dies per fer-ho. Segur que et surtirà bé
      Carles

      Elimina
  8. JOAN P.G .Ja buscare un dia per fero segur que em venen un munt de coses al cap .Em surtira genial!!!!

    ResponElimina
  9. Ja buscare un dia per fero segur que em venen un munt de coses. Em surtira genial!

    ResponElimina
  10. Ja buscare un dia per fero, segur que em venen al cap un munt de coses.

    ResponElimina
  11. He fet un 3 en ratlla,m'ha quedat bastant be.L'he fet relacionat amb el pac-man

    ResponElimina
  12. Hola Noelia, a mi em sembla molt xulo i divertit!!!

    ResponElimina
  13. Noelia, jo provare de fer cartes del uno.
    Júlia Falguera

    ResponElimina
  14. Ho potser cambio de opinio, vueno ja ecidire.

    ResponElimina
  15. PABLO. JO JA L'HE FET I M' A QUEDAT XULISSIM, HAVERA QUAN TORNEM SI EL PODEU VEURE.

    ResponElimina
  16. jo ja la he fet m'ha agradat molt i per no trobar a faltar als amics ens em descarregat el hangouts i aixi podem parlar
    ivet sanchez

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fantàstic que seguiu en contacte! Ara bé, vigilant els perills de les xarxes 😉

      Elimina
  17. Noelia, ja ho he fet. He fet un tauler de la Pantera Rosa!!!

    ResponElimina
  18. Hola a tothom
    és una bona idea l'activitat d'avui. Jo faré les fitxes del tres en ratlla amb taps de vi.Un grup serà de mussols i l'altre de pingüins.
    Laia Ortega

    ResponElimina
  19. Noelia en comptes de vídeos poden ser fotos??

    ResponElimina
  20. Ho he fet sobre IT i frankenstein m'ha quedat xulissim. Biel

    ResponElimina
  21. Jo ja el tinc casi acabat. L'estic fent com si fos un estadi. Jan

    ResponElimina
  22. Jo ja le acaba t i m'he basat en el objecte que mes m'agrada!!!!😉😄

    ResponElimina
  23. jo le fet amb capsas de nespreso i unes momies i uns franquenstai a l´espai inprimit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nil, ens l'ensenyaràs a las tornada? Segur que és genial!
      Carles

      Elimina
  24. Noelia es poden inventar les normes?
    Gracies,
    Emma

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant, quina bona idea! Ens les explicaràs? Noelia

      Elimina
    2. A lo millor pujare els punts o algo aixi......
      Emma Lopez Gispert

      Elimina