suricates

suricates

divendres, 20 de març del 2020

L'escola a casa:Inform@tica

Hola nois i noies,sóc el Juli.
Jo també vull col.laborar amb aquest projecte "L'escola a casa" i cada divendres us prepararé un seguit d'activitats per repassar tot allò que hem fet durant el curs a la classe d'Informàtica.

Proposta 1: treballarem la programació amb el Code Monkey.A veure si arribeu al nivell 30.
CODE MONKEY

Proposta 2 : ara farem una activitat del Jclic.Feu les quatre sessions del cicle mitjà.
JCLIC

Espero que passeu una estona divertida i sobretot no us oblideu de fer algun comentari.  
Demà no toca treballar però si entreu al bloc us trobareu una sorpresa que segur que us agradarà.
Fins demà.

55 comentaris:

  1. Hola Juli,
    A mi m'agrada molt el code monkey i també faré el Jclic. Són molt divertits!!
    Laia💻

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Laia, me n'alegro que t'hagi agradat, la setmana que ve en tindràs més.

      Elimina
  2. Respostes
    1. Bon dia Èric, perquè suposo que ets tu, ja que seria una passada que les teves germanes haguessin fet el code monkey.No dubto que hagis arribat al nivell 30, per mi ets un crack!Records als pares i especialment als teus avis.

      Elimina
  3. Moltes gracies Juli, he fet code monkey fins al 30 i tot JCLIC.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perfecte Guillermo,ets un crack de la informàtica.La setmana que ve en tindràs més.

      Elimina
  4. Que guai segur que sera molt divertit!!!!!!!!!!!✨✨✨

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això espero, que sigui divertit. La setmana que ve en tindràs altres coses.Per cert, et recomano que miris els vídeos del Carnestoltes.

      Elimina
  5. Respostes
    1. Bon dia Pau, no et preocupis el proper dia serà més complicat.

      Elimina
  6. ja e fet les 4 sesions de jclic i dema fare el code monkei.Xavi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perfecte Xavi, cadascú va al seu ritme, però avui a part de fer el que et resta, mira també els vídeos del Carnestoltes.

      Elimina
  7. Respostes
    1. Molt bé Àlex, tu com sempre molt treballador.

      Elimina
  8. Hola Juli ja he fet els jocs de informatica m'han agradat moltissim, un petó.
    SARA RODRIGUEZ.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Sara, tu com sempre tan treballadora, la veritat és que no m'estranya, ens coneixem de fa temps i ets encantadora.Una abraçada.

      Elimina
  9. Respostes
    1. Bon dia Judit, és el que fem sempre a la classe d'informàtica, coses divertides per aprendre molt.Per cert, no deixis de mirar avui els vídeos del Carnestoltes.

      Elimina
  10. Respostes
    1. Bon dia Rubén, la setmana que ve en tindràs més.Avui he penjat els vídeos del Carnestoltes.

      Elimina
  11. JA HE ACABAT EL NIVELL 30 DE CODE MONKAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!🎈🎈🎈🎈🎈🎈😁😁😁

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Aina, com ja saps per a mi ets una crack!

      Elimina
  12. Hola Juli ha sigut molt xulo, m'agradat tot el que has posat al blog de l'escola. Biel

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me n'alegro molt Biel, la setmana que ve en tindràs més.

      Elimina
  13. JA HE ACABAT EL NIVELL 30!!!🎈🎈🎈🎈🎈🎈😜

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un altre cop Aina, ja m'ha quedat clar que has arribat al nivell 30. Enhorabona!

      Elimina
  14. Moltes gracies, Juli. Jo ja e fet el jclic. Mariona Sierra Solans

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perfecte Mariona, però recorda també de fer el code monkey quan puguis.Avui he penjat els vídeos del Carnestoltes.

      Elimina
  15. M' HA ENCANTAT I M' HA ENTRETINGUT MOLT ET TROBO MOLT A FALTAR JULI😢😢😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també us trobo a faltar, sobretot a tu, que ets una robòtica molt especial.Estic preparant un munt de coses noves per quan tornem a fer robòtica.Avui he penjat uns vídeos del Carnestoltes, són xulíssims.Un petó.

      Elimina
  16. Jo ja he començat a jugar al code monkey i també al j clic

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'encanta Marina que diguis que estan jugant, perquè és cert que aprenem moltes coses importants,com la programació i a sobre és divertit. Avui he penjat els vídeos del Carnestoltes.

      Elimina
  17. Hola Juli ,
    jo ja he passat el nivell 30 .
    Julia falguera.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Júlia, és meravellós que hagis acabat el code monkey perquè no és gens fàcil.Avui he penjat els vídeos del Carnestoltes.

      Elimina
  18. Respostes
    1. Gràcies a tu Emma, per fer tota aquesta feina des de casa, espero que t'hagi agradat.

      Elimina
  19. Moltes gracies Juli!
    Molt entretingut!
    Jana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Jana,espero que t'hagi agradat la feina d'aquesta setmana.Avui no deixis de mirar els vídeos del Carnestoltes, a part de la teva germana i tu, també surt el pare que està molt graciós.

      Elimina
  20. Hola juli , soc la Julia Falguera . Ja acavo de fer Jclic amb la meva germana .

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Júlia,la teva germana si no m'erro està a infantil, o sigui que estàs fent de mestra amb ella, m'encanta guapa.

      Elimina
  21. Juli m'agraden molt aquestes activitats. Gracies!!! Jan

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Jan, ets un noi molt treballador i encantador.Recorda de posar el teu nom abans de fer el comentari.

      Elimina
  22. hola juli soc l´edu jo hiha he fet una mica de code monkei fins al nivell 29 no hem sortia!!! m´agrada molt que penjis al blog aquestes activitats juli cuidat molt records pren precausions 😉😉😉😷😷😷😇😇😇BONA SORT!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Eduard per preocupar-te per mi,cada dia que passa em trobo molt millor de l'operació.No et preocupis si no has passat el nivell 29, la veritat és que és força complicat.Continua cada dia intentant fer la feina, i espero els teus comentaris.
      Una abraçada.

      Elimina
  23. Hola juli jo ja he arribat al nivell 30 de code monkey i ja he fet el jklic.Moltes gracies per posar tot aixo al blog. Molts records a tu i a tots els profesors que estan currant.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Hèctor, veig que has fet tota la feina, noi això m'encanta.Aquest divendres posaré altres activitats.

      Una abraçada Hèctor.

      Elimina
  24. Hola juli ja he vist els videos , hos trono molt a faltar. Un peto .
    Júlia Falguera.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Júlia, nosaltres també us trobem a faltar, i més jo que ja portava tres setmanes de baixa, però això passarà i ens tornarem a trobar com sempre.
      Una abraçada Júlia.

      Elimina
  25. HOLA Juli soc l´ edu avui he fet JCLIC he fet bastant JCLIC m´ enalegro molt poder fer la millor assignatura a casa cuidat molt .

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'encanta que t'agradi tant la informàtica, a mi em passa el mateix.Intento fer una matèria que t'ensenyi moltes coses però que a la vegada sigui divertida.

      Elimina
  26. JO JA HE FET EL JCLIC I EL CODEMONKEY🤣🤣
    CARLA REIG AGUILAR

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Carla, tu sempre tan treballadora.Segur que t'has passat una bona estona per fer tota la feina.

      Una abraçada Carla

      Elimina
  27. PABLO. JO JA HE FET EL JCLIC I EL CODE MONKEY VA SER MOLT XULO, UNA ABRAÇADA MOLT GRAN. ADÈU.

    ResponElimina