suricates

suricates

divendres, 15 de maig del 2020

Protagonista del dia

Hola a tothom!!!!

Fa uns dies que us vàrem proposar seguir amb les activitats de protagonista del dia, i quan ja ens pensàvem que us havíeu oblidat...per fi ens arriba la primera proposta de la mà del nostre estimat company.......

                                               Arnau A. 

             Moltes gràcies per la teva aportació!!!!



👀Mireu, mireu el vídeo, què ens haurà preparat l'Arnau? Segur que una cosa ben xulaaaaaaa!!!!!!


 No us ho podeu perdre!!!!



I si us ha agradat tant com a nosaltres, l'Arnau ens demana que omplim el següent formulari, així podrem compartir els nostres resultats.
Ja veurem quina en prepara amb les vostres respostes... 


Vinga, va animeu-vos!!!

Fins aviat,
Carles i Noelia 💚💛💜


17 comentaris:

  1. Molt xulo Arnau👍👍
    Aina Amposta

    ResponElimina
  2. Ja ho he fet amb el meu germá,
    ENS HO EM PASAT SUPER BÉ!!!
    Em utilitzat 73 veicles i feia 830 cm de llargada o sigui 8m i 30cm.
    Molt bona idea,
    Júlia Daví Vilar .)

    ResponElimina
  3. Jo ho he fet amb la meva germana, no en tenim gaires de cotxes i hem fet una línia de 3 metres i 60 cm, entre cotxes molt grans i molt petits. Hem fet servir 46 cotxes en total.
    Ens ho hem passat molt bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Júlia!! Ja tinc les teves dades al formulari :)

      Elimina
  4. M'ho he passat molt bé amb el Miquel fent aquesta activitat !! XAVI

    ResponElimina
  5. Arnau, es poden poden fer servir vehicles de lego?
    Martí

    ResponElimina