suricates

suricates

dilluns, 4 de maig del 2020

L'escola a casa: 4 al 8 de maig


Comença una nova setmana Suricates,

Esperem que estigueu bé, carregats d'energia per enfrontar aquesta vuitena setmana d'escola a casa.

Per sort, sembla que el desconfinament va obrint-se camí, esperem que a poc a poc anem recuperant espais i que la nova normalitat cada dia estigui més a prop... 



Tenim tantes ganes de retrobar-vos i que l'escola es torni a omplir amb els vostres somriures i rialles...



Mentrestant, seguirem amb l'organització setmanal, de nou us presentem una graella que s'anirà omplint al llarg de la setmana amb enllaços a diferents documents i propostes de les diferents matèries.

Us deixem també en aquest enllaç el recordatori dels horaris i grups de les videoconferències, segur que aquestes trobades ens resultaran molt enriquidores, recordeu que podeu aprofitar per plantejar els vostres dubtes!!!


Un munt d'abraçades i petons 💜💚💙
Carles i Noelia



DILLUNS
DIMARTS
DIMECRES
DIJOUS
DIVENDRES
Castellano

Diptongos e hiatos
Plàstica

Papiroflèxia
English

Comparative and Superlative

EXTRA ACTIVITY VIDEO CALL
Science
KAHOOT NOU

CODE:
09220325
Música

Notes i sons
Ed. Valors

Què vols ser
de gran?
Informàtica

Scratch
Medi

La llum i els colors










27 comentaris:

  1. Bon dia,
    tinc una pregunta:
    Montse t'hem de dir quin era el nostre nom en el Kahoot?
    Gracies,
    Júlia Daví Vilar

    ResponElimina
    Respostes
    1. Suposo que hauràs posat Júlia D. o alguna cosa així, no? Si us poseu sobrenoms no sabrem qui sou...

      Elimina
    2. No em deixava posar el meu nom eran noms de animals com el que m'ha tocat a mi: Adorablelion.
      Júlia Daví Vilar

      Elimina
    3. Ja, però ens deia que ens posessim un nom raro.....
      🤔🤔🤔
      ERIC PADILLA

      Elimina
    4. montse no et diu possat aquest nom et possaven un al azar

      Elimina
    5. Hola Carles, ho he fet tot i de la tercera tasca el 1 i el 2.

      Elimina
  2. Ha estat molt guai el Kahoot.
    Martí

    ResponElimina
  3. Bon dia,
    No se on posar el nom. Em demana un apodo i em posa el nom que vol

    ResponElimina
  4. Ja,he entrat i m'ha obligat a posar un nom raro era com un mote.
    🤔🤔🤔🤔🤔
    ERICPADILLA

    ResponElimina
  5. he quedat 4a!!!!! m'encanten els Kahoots

    ResponElimina
  6. Jo he quedat 10è o algo aixi.😭😭
    ERIC PADILLA

    ResponElimina
  7. Jo he quedat 10è o algo aixi.😭😭
    ERIC PADILLA

    ResponElimina
  8. Hola Carles, ja he fet tot l'ho de musica m'ha agradat molt.

    ResponElimina
  9. Carles ja he acabat els jocs de musica m'han agradt molt

    ResponElimina
  10. Bona tarda Carles,
    tambe m'han agradat molt les activitats.
    Júlia Daví Vilar

    ResponElimina
  11. Hola Rosa jo no puc entrar en el meet.

    ResponElimina
  12. Adrià,els challenges ens hem de grabar fent-los o no????

    ResponElimina
  13. A mi m'han agradat molt però prefereixo activitats a l'ordinador que el paper però a mi em dona igual en paper que al ordinador, prefereixo a l'ordinador però a paper també està bé. Pablo

    ResponElimina
  14. Hola en el primer kahoot de Mates he quedat 4
    Aina Amposta 13

    ResponElimina
  15. En el seegon kahoot he quedat 2
    Aina Amposta

    ResponElimina
  16. Montse, no puc fer el listening no em funcionen els audios.
    Martí

    ResponElimina
  17. juli com es comparteix el projecte perque el boto de compartir no em surt

    ResponElimina
  18. No et preocupis, uneix els verbs amb el dibuix només.
    Kisses,
    Montse xx

    ResponElimina