suricates

suricates

dilluns, 15 de juny del 2020

El gran viatge de 4t arriba a l'etapa final


Aquesta setmana entrem en el tram final de curs, l'última setmana, seran uns dies especials que posaran punt final a aquest gran viatge que ens ha suposat aquest curs de 4t de primària, ha estat una gran aventura, amb experiències extraordinàries i amb moltes vivències que ens han suposat un gran repte.

De tot plegat hem aconseguit un gran objectiu:
 el gran creixement personal que hem fet tots i totes.

Aquests últims dies, us hem preparat un seguit de reptes, cada dia viatjarem plegats per aconseguir una de les esperades claus que ens portaran al tresor final, si aconseguim superar cada prova, al final del viatge estareu ja preparats per seguir viatjant sols fins al setembre, on el nou curs us esperarà carregat d'aventures i experiències.




Cada dia s'activarà una clau del document que trobareu a continuació, anireu trobant diferents activitats que posaran a prova el vostre enginy i que us ajudaran a fer balanç del curs que hem viscut plegats. 

Què us animeu? Teniu ganes d'acabar aquest gran viatge? Doncs som-hi! Nosaltres us acompanyem!!!!

DILLUNS: Avui comença l'aventura, s'activarà la clau groga, comencem pensant en l'estiu que vindrà i que haurem d'acomiadar-nos. Nosaltres ja ho tenim!!!! VINGA!!!!






  DIMARTS: Suricates, avui és la clau vermella la que s'activarà proposant-vos un repte matemàtic, què, esteu preparats???
Si aconseguiu superar la prova, envieu-nos la imatge!!!
 Nosaltres estem passant el control a l'aeroport, a veure si ens en sortim.... 


DIMECRES: 

Avui Suricates toca posar-se creatiu amb la clau balava, nosaltres ja estem preparats i embarcats en l'avió, us esperem!!!!



DIJOUS: Fa dies que viatgem, dia i nit sense descans, el final del viatge s'acosta i quin millor moment que aquest per fer balanç, esperem que us agradi la sorpresa que us hem preparat avui i que es troba a la clau verda!


DIVENDRES: Suricates, avui la clau taronja s'activarà després de la conferència, no us ho perdeu!!!

Ara sí Suricates, Final del viatge, ha estat molt emocionant i enriquidor acompanyar-vos al llarg d'aquests mesos, però heu crescut, ja no ens necessiteu pel que resta del viatge, us deixem amb un missatge molt especial a la clau taronja i el candau.

 Avui comenceu una altra aventura, la d'unes vacances tan esperades i desitjades. Esperem que les gaudiu molt i que torneu amb molta energia per començar 5è!!!



Ens volem acomiadar de vosaltres amb una sorpresa de part de tot l'equip de mestres, esperem que la gaudiu!!!!





39 comentaris:

  1. Avui anavem de convis.
    😭😭😭😭
    Quina pena!
    ERIC PADILLA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja, quina pena!
      L'any que ve potser si que podem anar!
      Júlia Daví Vilar

      Elimina
    2. Si,quina pena no poder anar de convis.

      Elimina
    3. no de Convivències anàvem dilluns i tornavem el dimecres.
      PERO SI NO PODEM ANAR DE CONVIS😢

      Elimina
  2. Arnau G El meu desitg és que tothom disfruti les vacanses

    ResponElimina
  3. El meu és que tothom s'ho passi molt bé per vacances i que les disfruteu!
    ERIC PADILLA

    ResponElimina
  4. El meu desitg és que tothom pugui gaudir de les vacances i que pugeu fer coses que us agraden!!!
    Júlia Daví Vilar :)

    ResponElimina
  5. El meu desitg es el mnateig que el del eric

    ResponElimina
  6. El meu desitg es que ens poguem veure tots es companys l'any que ve sense mascareta

    ResponElimina
  7. Hola ha tots.Aquest any ha sigut molt diferent,però hem treballat i ens hem esforçat molt. El poema del Carles i la Noèlia esta molt xulo .espero que ens poguem veure tots ven aviat i que passeu molt estiu .

    ResponElimina
  8. Moltes gracies Carles i Noelia el poema es molt cert moltes gracies i jo tambe hos desitjo

    BONES VACANSES!!!!!!🥳

    ResponElimina
  9. igual men noelia i carles bones vacanses

    ResponElimina
  10. M'ha agradat molt aquest poema, es veritat el que diu de nosaltres i em fa pena deixar el curs aixi sense poder donar-vos una abraçada.
    Bon estiu!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també em fa pena Júlia,
      pero jo crec que l'any que ve si que podrem!
      Júlia Daví Vilar :)

      Elimina
  11. Noelia i Carles, aquest poema és molt bonic!
    M'ha encantat tant que m'estaré tot l' estiu escoltant-lo!
    Bueno a mi m'alegra molt estar amb vosaltres, suricates i Noelia i Carles aquest curs m'ho he passat genial,us trobaré a faltar!
    ERIC PADILLA

    ResponElimina
  12. Carles i Noelia m'agradat molt el poema .
    Bones vacances suricates ,Carles i Noelia.
    Molts petons.

    ResponElimina
  13. Jo també us vull tornar a veure!!!!
    ERIC PADILLA
    I fer-vos una superabraçada!

    ResponElimina
  14. Carles i Noelia, M'ha encantat el vostre poema es molt bonic!
    Bones Vacances!

    ResponElimina
  15. Hola Carles i Noelia, m'ha agradat el poema més de lo que penseu, em fa pena no turnarvos a veure fins al septembre però no només a vosaltres sino a tots els companys i companyes, alguns no em cauen tant bé com els altres però al final tots son bons.Molts petons i abraçades!!!!!!!!!!!!!!


    Us desitjo unes molt bones i mes que divertides vacanses.😘😘😘😘👍👍👍👍👨‍👩‍👦‍👦

    ResponElimina
  16. Hola,Carles i Noelia el poema ma encantat es molt bonic.
    Que paseu bones vacances a tots i totes.

    ResponElimina
  17. Us faré un rodulí...
    S'ha acabat aquest curs i al setembre tornarem
    desitjo que ben aviat tots ens abracem.

    A mi m'ha agradat molt el vostre poema, bon estiu a tots i totes. Pablo

    ResponElimina
  18. m'ha encantat el poema es molt xulo!!!!Bon estiu a tothom!!!!!😁😁😁😁😁
    psse-ho molt bé!!!!!!Arnau Curto

    ResponElimina
  19. Moltes gràcies pels vostres missatges, estem molt emocionats, de ben segur que aquestes abraçades les guardarem i ens les podrem fer ben aviat!!!!

    Carles i Noelia

    ResponElimina
  20. El poema es molt maco, tinc ganes de poder veure despres a tots els companys i dema a tot 4rt!!!!!
    molts petons

    ResponElimina
  21. He après a paciència i a seguir endavant

    ResponElimina
  22. ami magradat molt perque el poema era molt chulu hi deia moltes rimes

    ResponElimina
  23. Hola Carles i Noelia, el poema es mooooolt bonic.
    Bones vacances Suricates!
    Júlia Daví Vilar :)

    ResponElimina
  24. Quin poema més xulo Noelia i Carles, m'ha agradat molt.
    Molts petons

    ResponElimina
  25. Es un gran detall per la vostra part un poema molt bonic, moltes gracies Carles i Noelia

    Joan

    ResponElimina
  26. Moltes gràcies a tots i totes, un plaer compartir aquest curs amb vosaltres.

    Carles i Noelia

    ResponElimina
  27. noelia una pregunta:

    has poosat la clau taronja?? perque no la puc obrir

    ResponElimina
  28. Noelia, el video es molt xulo!
    M'ha agradat molt....
    ERIC PADILLA

    ResponElimina
  29. El candau s'ha d'obrir?

    ResponElimina
  30. Espero que passeu unes magnifiques vacances tots i totes!!

    ResponElimina
  31. Per fi!
    Estem de vacances!!!!!!!!!!!!
    Eric Padilla

    ResponElimina